- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekoteroristé jsou novým druhem škodné, stát je tak hloupý, že jim jejich kaprici baští a Češi jen platí a platí. Už si z naší potrhlosti dělá smích celá Evropa.
Nejlepší by bylo přestěhovat ekology někam vedle silnice. Vsadím boty, že již někde mají křečky v klecích a až silničáři přestěhují ty křečky z plánované silniční trasy, tak je tam v noci zase vypustí. Inu i blbost je dar boží. A v Čechách se blbosti množí více nežli křečci.
Chraňme zvířata, dobrá, ale ne na úkor lidí. Tady trpí tisíce lidí nedostavěnými silnicemi a my si tady budem hrát s nějakým křečkem, kterých jsou tisíce. Tady prostě křeček musí uhnout. A ekoteroristé, běžte už do ....
S temito silnicemi je to porad jak kdyz si pes beha za ocasem. Furt dokola a nic! Stejne tak ty ctyri proudy z Hradista do Vidna. Reseni ale existuje. Odcentralizovat, investovat a budovat lokalne, tzn. obec>okres>zemske hlavni mesto(Brno). Pak mozna nejake drobne do Prahy. Ale kdo vlastne potrebuje Prahu, kdyz je stejne hlavni mesto Brusel...
Dneska je apríl!? Protože tenhle boj o křečka ničím jiným být nemohl...
"Jeho novým domovem se stane téměř prázdná průmyslová zóna v Holešově, kde už žije jeho početná populace." - Aspoň k něčemu bude ta zóna dobrá.
Právě jsem chtěl napsat, že miliardová investice konečně našla své uplatnění. Pochytáme hlodavce (resp. koupíme v obchodech) a nacpeme je do děr v prům. zóně.
Aktivisté mohou mlaskat blahem, hejmani současný i bývalý se prsit, že došlo na jejich prorocká slova a nikdo za nic neodpovídat.
A tak je to (skoro) vždy.
Další článek, který blbne zlíňáky. Aktivisté si najdou zase něco nového. Třeba že se křečkům v novém prostředí nelíbí. To, že kamiony škodí lidem v centru Zlína, je aktivistům u zadele. Že by nás ŘSD také přestěhovalo? Navrhnu to aktivistům. Třebas budou za nás také tak vehementně bojovat. Jsme také živí tvorové.
kdyby kamiony škodily jenom v centru Zlína, ale oni škodí i na jiných trasách. Protože neexistuje kvalitní rychlostní silnice tak pak jezdí po přetížených silnicích 1. třídy jako Valašské Meziříčí - Horní Bečva nebo Uherské Hradiště-Starý Hrozenkov, které se pak tímto stávají nejnebezběčnějšími v kraji. To je, ale asi ekologům jedno.
Tak to jste zrovna netrefil. Např. v Olomouci chybí málo a dopravu mají vyřešenu na dalších 100 let. S názorem na Zlín asi máte pravdu. Co si asi tak myslet o tom, že MŽP zrušilo šmahem obě varianty R49 Lípa - Slovensko? A navíc, ještě letos /2014/ se měla zahájit výstavba obchvatu Lhotsk jenom vylepšující původní stopu státní silnice 1. třídy!!!
Omluva, patří pod ob jeden diskusní příspěvek.
Nejlepší by bylo utratit aktivisty, křeček je aspoň roztomilej, tak se holt přestěhuje.
bude se stavět r49 příští rok, bude se elektrifikovat a modernizovat železnice taky příští rok, kolik takových článků bylo. přitom státu se do podobných projektů ve zk a obecně na moravě moc nechce a novináři idnes, zlínských novin apod. to každý rok již 15 let píší jako senzaci a něco nového. osobně si myslím, že nejprioritnější investice by měla být stavba jv obchvatu otrokovic, který samozřejmě se už zhruba 10 let má začít stavět také příští rok.