Diskuze

Plán silničářů: nejdřív přestěhovat křečka, pak stavět silnici R49

Boj o zhruba třicet párů křečků vyhráli silničáři nad ekologickými aktivisty. Rychlostní silnici R49 z Hulína do Fryštáku a dál ke slovenské hranici tak budou moci vést v původní trase kolem Alexovic a Třebětic, kde žije chráněný hlodavec. Stavba za osm miliard korun má začít na podzim 2015.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ekoteroristé jsou novým druhem škodné, stát je tak hloupý, že jim jejich kaprici baští a Češi jen platí a platí. Už si  z naší potrhlosti dělá smích celá Evropa.

0 0
možnosti

J93a75n 66P32i31r13k73l

18. 1. 2015 9:50

Nejlepší by bylo přestěhovat ekology někam vedle silnice. Vsadím boty, že již někde mají křečky v klecích a až  silničáři přestěhují ty křečky z plánované silniční trasy, tak je tam v noci zase vypustí. Inu i blbost je dar boží. A v Čechách se blbosti množí více nežli křečci.

1 0
možnosti

P56e34t29r 61H84o85r92á36k

5. 1. 2015 17:52

Chraňme zvířata, dobrá, ale ne na úkor lidí. Tady trpí tisíce lidí nedostavěnými silnicemi a my si tady budem hrát s nějakým křečkem, kterých jsou tisíce. Tady prostě křeček musí uhnout. A ekoteroristé, běžte už do ....

3 2
možnosti

S temito silnicemi je to porad jak kdyz si pes beha za ocasem.  Furt dokola a nic! Stejne tak ty ctyri proudy z Hradista do Vidna.  Reseni ale existuje. Odcentralizovat, investovat a budovat lokalne, tzn. obec>okres>zemske hlavni mesto(Brno).  Pak mozna nejake drobne do Prahy. Ale kdo vlastne potrebuje Prahu, kdyz je stejne hlavni mesto Brusel...

0 0
možnosti

Dneska je apríl!? Protože tenhle boj o křečka ničím jiným být nemohl...

2 0
možnosti

"Jeho novým domovem se stane téměř prázdná průmyslová zóna v Holešově, kde už žije jeho početná populace." - Aspoň k něčemu bude ta zóna dobrá. ;-D

9 0
možnosti
Foto

J52a10n 44A32d27l20e43r

30. 12. 2014 13:08

Právě jsem chtěl napsat, že miliardová investice konečně našla své uplatnění. Pochytáme hlodavce (resp. koupíme v obchodech) a nacpeme je do děr v prům. zóně.

Aktivisté  mohou mlaskat blahem, hejmani současný i bývalý se prsit, že došlo na jejich prorocká slova a nikdo za nic neodpovídat.

A tak je to (skoro) vždy.

3 0
možnosti

Další článek, který blbne zlíňáky. Aktivisté si najdou zase něco nového. Třeba že se křečkům v novém prostředí nelíbí. To, že kamiony škodí lidem v centru Zlína, je aktivistům u zadele. Že by nás ŘSD také přestěhovalo? Navrhnu to aktivistům. Třebas budou za nás také tak vehementně bojovat. Jsme také živí tvorové.

6 2
možnosti

P23e73t20r 41H85e89j69n92ý

30. 12. 2014 11:41

kdyby kamiony škodily jenom v centru Zlína, ale oni škodí i na jiných trasách. Protože neexistuje kvalitní rychlostní silnice tak pak jezdí po přetížených silnicích 1. třídy jako Valašské Meziříčí - Horní Bečva nebo Uherské Hradiště-Starý Hrozenkov, které se pak tímto stávají nejnebezběčnějšími v kraji. To je,  ale asi ekologům jedno.

4 1
možnosti

Tak to jste zrovna netrefil. Např. v Olomouci chybí málo a dopravu mají vyřešenu na dalších 100 let. S názorem na Zlín asi máte pravdu. Co si asi tak myslet o tom, že MŽP zrušilo šmahem obě varianty R49 Lípa - Slovensko? A navíc, ještě letos /2014/ se měla zahájit výstavba obchvatu Lhotsk jenom vylepšující původní stopu státní silnice 1. třídy!!!

0 0
možnosti

Omluva, patří pod ob jeden diskusní příspěvek.

0 0
možnosti

Nejlepší by bylo utratit aktivisty, křeček je aspoň roztomilej, tak se holt přestěhuje.

5 1
možnosti

bude se stavět r49 příští rok, bude se elektrifikovat a modernizovat železnice taky příští rok, kolik takových článků bylo. přitom státu se do podobných projektů ve zk a obecně na moravě moc nechce a novináři idnes, zlínských novin apod. to každý rok již 15 let píší jako senzaci a něco nového. osobně si myslím, že nejprioritnější investice by měla být stavba jv obchvatu otrokovic, který samozřejmě se už zhruba 10 let má začít stavět také příští rok.

1 0
možnosti