Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spojení regionu s Prahou se zlepší, trať je zajímavá pro soukromé dopravce

České dráhy přidávají do nových jízdních řádů několik regionálních vlaků, ale na spojení Zlínského kraje s Prahou nic nemění. Druhý pár spojů však na trase Staré Město - Praha přidá dopravce Leo Express a zvažuje ještě masivnější nástup.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a20n 44J77e42m26e68l25k59a 1305130

Zlín by především potřeboval elektifikaci. A nějakou dobrou pružnou příměstskou "tramvaj" která by byla synchronizována s rychlíky a ec.

0/0
1.12.2014 9:41

J19a29r56d25a 20P12r69o86c27h41á58z71k96a 5213203930519

no jel jsem teď s leo nedávno a mohu říci, že nikdy více. vlak byl obsazen tak z 50%, za to řady na WC, které bylo v celé soupravě pouze jedno. co se týče prostoru, tak jsem po 3 hodinové cestě docela oddechl, že mohu jet s čd z olomouce do otrokovic. myslím, že vlaky leo jsou spíše regionální jednotky, rozhodně nepatří na dálkové trasy.

+2/−2
29.11.2014 10:46

M62i37r58o55s50l22a58v 16Z29i12k53m29u64n24d 7789853724213

Pan Novotný může klidně zajíždět do Zlína s vlakem i nyní. Stačí v Otrokovicích přidat do čela elektrické jednotky 480 lokomotivu motorovou ...

ČD to dělají s "Vlakem plným úsměvů", který veze elektrická jednotka 471cca 10 let ...

+3/0
28.11.2014 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.