Diskuze

Průtahy městem jsou rizikové, ve Zlíně a Hradišti je proto nejvíc nehod

Města ve Zlínském kraji patří z hlediska dopravy k nejméně bezpečným v zemi. V počtu nehod je nejhorší situace ve Zlíně a Uherském Hradišti. Obě sídla protínají hlavní tahy, po kterých proudí tranzitní doprava.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Poslední dobou to začíná být čím dál tím horší. Podle mě jsou na vině dvě věci - 1) seřízení semaforů, protože ty absolutně zabíjejí plynulý provoz - když jede člověk z kunovic nebo ze starého města, tak je několik cyklů, které se různě překrývají

2) řidiči šneci nebo spáči - šinou si to těch svých 30-40 a nezajímá je nic okolo je nezajímá a druhá kapitola spáči - blikne zelená a začnou přemýšlet, co mají vlastně dělat a než se rozjede je zase červená

Chtělo by to víc hlídek po městě a trošku to usměrňovat

1 0
možnosti
MZ

Řidič je "pomalu" proto, aby stačil zastavit před vyskytnuvší se překážkou, především se jezdí nárazník na nárazníku, takže při nízké rychlosti jsou následky ťukance  malé, případně se tam motají chodci, jak nevyzpytatelné děti, tak zmatkující senioři apod. Ten řidič je v nevýhodě, tak jede pomalu, aby mu nemohl nikdo říci "měl jste přizpůsobit rychlost ..."

0 0
možnosti
JR

J83i21r59i 57R56u41s36n71o96k

12. 11. 2014 19:25

V Hradisti je doprava srovnatelna s Prahou, jenze jim tam chybi prazska zkusenost, reflexy a urcita tolerance, kterou maji prazsti ridici, kteri vedi, ze obcas proste nekoho pustit museji, i kdyz zrovna nema pradnost, protoze jinak tam muze dotycny zustat stat naveky. Jednou ja pustim jeho, priste nekdo jiny pusti me. Jenze v Hradisti vsichni vidi jen sebe. Nicmene jim casem nezbyde nic jineho, nez se naucit jezdit v hustem provozu. A tohle v podstate plati o vsech mestech.

0 1
možnosti
AZ

Podle mne je hodinu po dvanácté alespoň plánovat něco, co poslouží městu dalších 50 let.

0 0
možnosti