Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náměstí před zlínskou poliklinikou se do května změní k nepoznání

Do oprav náměstí před poliklinikou se pustila zlínská radnice. Prostor dostane nový povrch, lavičky i zeleň. Součástí prací za 19 milionů korun je i několik set metrů dlouhá cyklostezka podél třídy Tomáše Bati. Hotovo by mělo být v květnu příštího roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a93n 63D98v73o93r21a34k 4277415442175

zastavku md chytre posunuly dal od zd.  zarizeni a parkoviste zadna - je potreba chodit v kazdem veku diky za prevenci!;-);-);-)

0/0
6.10.2014 18:53

M29i96l85o77s40l69a52v 35P94o30h34u85n49e67k 3631427699206

Je to všechno krásné, ale co parkoviště pro pacienty? To nikdo neřeší. Vše co bylo k mání obsadí do 7.00 doktoři a zaměstnanci a lidi musí chodit ze vzdálených parkovišť.

Zejména staří a postižení nemají šanci. Zajímá to někoho?8-o8-o8-o

+1/0
6.10.2014 15:13

P67e30t48r 59J60u63r80č63a 3240189966855

Bohužel architekti ve Zlíně zatím moc neumí respektovat vzrostlé stromy a je samozřejmě jednodušší z daného prostoru odstranit některé stromy z „estetického“ důvodu. A tak tomu je i před poliklinikou. Je sice pravda, že řada stromů v prostranství vyrostla z náletu, ale mnohých se dalo již při plánování využít. A cyklostezka se také mohla vyhnout košatému jasanu, mnohokmenu, ze kterého však jsou již polínka. Při jednání s architekty a investory se ale opět ukázal problém v pojetí účasti veřejnosti ve správních řízeních. Prostě jsme opět Ti, kteří zdržují a komplikují celou akci, která je dávno nachystaná, projednaná a zafinancovaná z dotací. Věřím, že kdyby investor jednal se zástupci veřejnosti ve fázi přípravy projektu, tak ten jasan může dál stát. Stejný problém byl i s kácením stromů při rekonstrukci zastávky před městským divadlem Zlín, kde také byly zbytečně pokáceny stromy.

0/0
6.10.2014 10:43

Š32t84ě40p22á63n10k39a 27P12a96v97l55í22k79o68v76á 1589169394781

Bravo, chlapci, začali jste ve zlínském stylu - tie stromy vyrubať!!! A dajme tam čosi, na čem ani vrabec neusedí.... To krucinál nemohl ten chodník vést jinudy, to vždycky musí nastoupit napřed motorovka?? A kdy nastupuje rozum??

+2/0
4.10.2014 19:25

H64e16l72e24n68a 68V46e32v95e75r55k44o37v18a 3969487

Když se dívám na ten dokonalý podchod a park pod vodou,tak se začínám bát.

+5/0
3.10.2014 20:38

J54a37r14o63m12í51r 18Š70e31b92e46l79a 5932132158179

Cyklostezka vedoucí podél extrémně vytížené a hlučné hlavní cesty I/49. Který inteligent tohle vymyslel?!;-€

+2/0
3.10.2014 15:46

V77á28c30l26a21v 26R52o93s62e17n30b35e51r63g 6279137812307

Buďme rádi, že nikoho nenapadlo z I/49 sebrat jeden pruh a vyhradit ho pro cyklisty.

+1/−1
3.10.2014 15:58

P32e31t11r 74C75h22u96d12o91b75a 8314668376920

Odkaz na stránku, kde lze najít plány k tomuto projektu: http://www.zlin.eu/rekonstrukce-pristupovych-cest-v-centralni-casti-mesta-zlina-cl-2077.html

+1/−1
3.10.2014 12:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.