Diskuze

Zlín se konečně dostane do hlavní železniční sítě, vznikne i tunel

Plány na elektrifikaci a zdvoukolejnění železniční tratě ze Zlína do Otrokovic jsou už konkrétnější a blíže uskutečnění. Pro krajské město to bude znamenat komfortní spojení po železnici s okolním světem, což zatím zoufale schází. V Otrokovicích budou vlaky zajíždět i do tunelu pod křižovatkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

7-10 miliard jsou penize, ktere se nikdy nevrati, naprosto zbytecna investce. Totalni nesmysl je i vlak Zlin-Brno, ktery by zdvojoval dalnici....

0 6
možnosti

Vážení diskutéři, opravdu si /někteří/ myslíte, že Otrokovicko - Vizovická aglomerace může být zprůjezdněna do Valašské Polanky pro ČD? V současné době každý kontejnerový vagon působí jako buben,,vibrátor a reproduktor dohromady. Začít by se mělo odhlučněním kolejí a vystěhováním skladu kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici.

4 2
možnosti

M66i55c87h25a35l 83V61a80l59s

26. 8. 2014 15:03

Presne muj nazor !!!

0 0
možnosti

Citji z článku: "Nechápou, že tak zanedbané může být nádraží krajského města."

To znamená, že neznají nádraží v Karlových Varech.;-)

2 1
možnosti

;-D;-D... prima - a teď ještě tu o Smolíčkovi!!

4 1
možnosti

Jak opravit starou? To myslíte vážně? To se jako v 7 tisících milionů nenajde pár na moderní budovu? Vždyť z té staré se dají zřejmě použít jen základy a to jen kdoví jestli a samozřejmě je to na současnost velice malé.

No a Scream :-P ať se jde bodnout se svými obchodními centry, zásadně vlakové nádraží co nejblíž k autobusovému. I kdyby to bylo těch 100 metrů, tak je to se zavazadly extrémně daleko Rv

Takže jsem zásadně pro velké moderní NOVÉ nádraží hned naproti autobusovému a v žádném případě ne směrem ke Svitovskému areálu.

6 1
možnosti

O22t42o 71N77o22v69ý

25. 8. 2014 19:57

co 15 minut? a kolik lidí v něm?

tunel pro vlak pod silnicí je blbost i kvůli výškovým poměrům železnice

a proč vlastně někam v době internetu jezdit?

0 7
možnosti

kolik lidí ? Zlín - Otrokovice to jezdí pravidelně narvané :-)

7 0
možnosti

Méně plácat a víc se snažit. Zlínští občané i cestující odjinud jsou za celá desetiletí dokonale vyškoleni ve slibech, které se nikdy neuskutečnily. O životním stylu ve Zlíně a okolí jsem odevzdal diplomní práci již v roce 1972 a přesně o těchto problémech se už tehdy - před více než čtyřiceti lety vedly řeči stejné jako dnes. Uplynulo 42 let a jsme stále tam, kde jsme byli. Takže uvěřím, až se nebude tlachat, ale projedu se vlakem po slíbených kolejích a nastoupím z moderní staniční budovy  Zlín - střed.

5 0
možnosti

jste prosim vas tak hloupi a naivni vazeni diskutujici?tajovych clanku, jak se zacne stavet, zdvojkolenovat,elektrifikovat bylo za poslednich dvacet let desitky.a vsechny mely jedno spolecne. vsechny slibovaly termin zahajeni do 3, 4 let.

6 0
možnosti

Strašně vám držím palce. Jako pražák pak doufám, že nikoho nenapadne začít používat pro modernizaci trati termín "rychlodráha". To se totiž stalo staré buštěhradské a po dvaceti letech je jenom o těch 20 let ještě starší :-)

4 0
možnosti

Pozoruhodné, před lety se radnice v Otrokovicích vyjádřila v tom smyslu, že v prostoru kvítkovické křižovatky je pod zemí mnoho infrastruktury, proto je tunel nereálný ... papír jsem měl v ruce ...

Podobně by bylo třeba řešit křižovatku na Podvesné, kde trať křižuje trakční vedení trolejbusové dráhy. Mezi Podvesnou a Přílukami je třeba vybudovat dvojkolejou vložku, bez níž se nedá vyjezdit obousměrně 30 minutový takt Zlín - Vizovice ... 

Ze strategického hlediska by bylo výhodné zapustit trať až na Podvesnou, resp. vyústění v prostoru bývalých "uhelných skladů" pod zem, vyřešil by se problém podjezdu na Dlouhé ... Zastávka na Dlouhé by se posunula do prostoru současného podjezdu, kde by se vytvořil přestupní uzel vlak / MHD ...

3 0
možnosti