Diskuze
Zlín se konečně dostane do hlavní železniční sítě, vznikne i tunel
Děkujeme za pochopení.
J94a72r63o57s43l52a57v 60S82t38u41p92k26a
7-10 miliard jsou penize, ktere se nikdy nevrati, naprosto zbytecna investce. Totalni nesmysl je i vlak Zlin-Brno, ktery by zdvojoval dalnici....
A37n14t29o78n27í30n 42Z53e48l30i49n58k12a
Vážení diskutéři, opravdu si /někteří/ myslíte, že Otrokovicko - Vizovická aglomerace může být zprůjezdněna do Valašské Polanky pro ČD? V současné době každý kontejnerový vagon působí jako buben,,vibrátor a reproduktor dohromady. Začít by se mělo odhlučněním kolejí a vystěhováním skladu kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici.
V70l87a51d85i98m81í44r 50Š80t48ě77r89b64a
Citji z článku: "Nechápou, že tak zanedbané může být nádraží krajského města."
To znamená, že neznají nádraží v Karlových Varech.
Š47t36ě58p70á30n18k53a 21P54a58v71l85í36k52o33v59á
... prima - a teď ještě tu o Smolíčkovi!!
F70r39a42n57t43i81š21e74k 22P82o67l43í47v72k62a
Jak opravit starou? To myslíte vážně? To se jako v 7 tisících milionů nenajde pár na moderní budovu? Vždyť z té staré se dají zřejmě použít jen základy a to jen kdoví jestli a samozřejmě je to na současnost velice malé.
No a Scream ať se jde bodnout se svými obchodními centry, zásadně vlakové nádraží co nejblíž k autobusovému. I kdyby to bylo těch 100 metrů, tak je to se zavazadly extrémně daleko
Takže jsem zásadně pro velké moderní NOVÉ nádraží hned naproti autobusovému a v žádném případě ne směrem ke Svitovskému areálu.
O12t28o 79N96o82v95ý
co 15 minut? a kolik lidí v něm?
tunel pro vlak pod silnicí je blbost i kvůli výškovým poměrům železnice
a proč vlastně někam v době internetu jezdit?
D75a37v54i75d 78Č67e38r77n64o23h51o24r59s77k95ý
kolik lidí ? Zlín - Otrokovice to jezdí pravidelně narvané
K25a59r98e32l 89C45h95r53a47s64t51i47n46a
Méně plácat a víc se snažit. Zlínští občané i cestující odjinud jsou za celá desetiletí dokonale vyškoleni ve slibech, které se nikdy neuskutečnily. O životním stylu ve Zlíně a okolí jsem odevzdal diplomní práci již v roce 1972 a přesně o těchto problémech se už tehdy - před více než čtyřiceti lety vedly řeči stejné jako dnes. Uplynulo 42 let a jsme stále tam, kde jsme byli. Takže uvěřím, až se nebude tlachat, ale projedu se vlakem po slíbených kolejích a nastoupím z moderní staniční budovy Zlín - střed.
J27a33r49d84a 90P71r62o22c48h83á51z88k94a
jste prosim vas tak hloupi a naivni vazeni diskutujici?tajovych clanku, jak se zacne stavet, zdvojkolenovat,elektrifikovat bylo za poslednich dvacet let desitky.a vsechny mely jedno spolecne. vsechny slibovaly termin zahajeni do 3, 4 let.
A33n48d18r16e54j 39O56l67e48k61s66a
Strašně vám držím palce. Jako pražák pak doufám, že nikoho nenapadne začít používat pro modernizaci trati termín "rychlodráha". To se totiž stalo staré buštěhradské a po dvaceti letech je jenom o těch 20 let ještě starší
M26i46r82o64s17l82a90v 25Z13i37k38m63u53n74d
Pozoruhodné, před lety se radnice v Otrokovicích vyjádřila v tom smyslu, že v prostoru kvítkovické křižovatky je pod zemí mnoho infrastruktury, proto je tunel nereálný ... papír jsem měl v ruce ...
Podobně by bylo třeba řešit křižovatku na Podvesné, kde trať křižuje trakční vedení trolejbusové dráhy. Mezi Podvesnou a Přílukami je třeba vybudovat dvojkolejou vložku, bez níž se nedá vyjezdit obousměrně 30 minutový takt Zlín - Vizovice ...
Ze strategického hlediska by bylo výhodné zapustit trať až na Podvesnou, resp. vyústění v prostoru bývalých "uhelných skladů" pod zem, vyřešil by se problém podjezdu na Dlouhé ... Zastávka na Dlouhé by se posunula do prostoru současného podjezdu, kde by se vytvořil přestupní uzel vlak / MHD ...
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Firma Cream už plánuje bytovky na Rybníkách, chce vybudovat novou čtvrť
Zlínští zastupitelé v únoru rozhodli o změně územního plánu, podle které se může východní polovina...
Holík odvrátil konec sezony. Na sedmý zápas se těším, říká zlínský útočník
Devět zápasů byl v play off gólově na nule. Dočkal se až v desátém, ve kterém hokejisté Zlína...
Zákazníci ve Zlíně vrátili za pět měsíců 14 tisíc PET lahví a plechovek
Zatímco stát připravuje zákon, který by zaváděl povinný zálohový systém na PET lahve a plechovky,...
Mizera s číslem 99: Láme mi to srdce, bohužel musím Zubří vyřadit
Že Murphyho zákony fungují spolehlivě, poznal i lovosický házenkář Bohdan Mizera. První série play...
Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas
Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...
Prodej DB 3+1, Zubří.
Sídlištní, Zubří, okres Vsetín
3 060 000 Kč