Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Zlíně končí sláva točny pod halou, trolejbusy začnou využívat novou

Po čtrnácti letech se ve Zlíně prodlouží síť městské hromadné dopravy. Skoro půl kilometru trolejí vede na nově vybudovanou točnu Zlín-Antonínova, která od podzimu nahradí točnu u sportovní haly. Cestující to budou mít blíž na polikliniku i do Baťova areálu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J36a69n 28A72d97l32e92r 2806591616666

" .... „Chceme lokalitu pod sportovní halou zútulnit a rozšířit tam parkoviště,“ uvedl náměstek primátora Jiří Kadeřábek...."

..... aneb jak si kdo představuje zútulnění města. Za takové uvažování proti charakteru zahradního města by se mělo z radnice vyhánět.

+4/0
11.8.2014 13:29

V93í23t 85B33r54z55o91b14o67h12a86t36ý 7490272923521

Ale jo klidně ať tam zruší, zútulní a zalesní i současné parkoviště, proč ne, je to sice tak trochu periferie pod zimákem, moc lidí tam za odpočinkem chodit nebude, ale určitě by to bylo krásné pro Vaše estetické cítění (hlavně když se hraje hokej tak by případné zútulnění návštěvníci místo parkování takový parčík určitě ocenily).  Vy sice nevíte jaký byl názor primátora, ale z jednoho slova, které ani nemusel říct už byste jej vyhazoval. Pokud radnice místo částečně revitalizuje a rozšíří současné parkoviště, tak to sice stále s parkovacími místy ve Zlíně bude bída s nouzí, ale alespoň po dlouhé době vidím v této věci pohyb k lepšímu a nikoli horšímu.

0/−3
11.8.2014 14:28
Foto

J39a95n 12A58d33l15e45r 2436581376496

Kdo psal o primátorovi? Musíte lépe číst.

Od haly dolů byl plánován park od třicátých do konce sedmdesátých let,  kvůli odstínění obytné čtvrti a Domu zdraví od silnice. Bez tohoto historického vědomí byste neměl náměstskovský blábol posuzovat.

Parkoviště zrušit - podařil by se tak alespoň krůček k vytlačení aut z centra; navíc by nestékala kvanta vody po asfaltu na tř. T.Bati, která se po vydatnějších deštích stává neprůjezdnou. Voda patří do půdy a ne do stoky.

+2/−1
11.8.2014 17:22

V29í51t 70B37r76z72o49b72o21h47a40t52ý 7620802513121

Náměstek primátora nebo primátor ono je to v kontextu jedno - těžko říct zda někdo z radnice řekl větu o zútulnění. Každopádně to parkoviště je tam nejlepší volbou. Historicky bylo na území dnešní ČR, potažmo i Zlína, plánováno spousta věcí a takovéto plány by měli posléze zohlednit dobu v které jsou realizovány, to že se parkoviště stavit nebudou a naopak se zruší parkovací místa nevyžene auta z města, naopak se město stane ještě více ucpaným. Mimochodem znáte místní obytné čtvrti? - lidé díky úzkým uličkám a malým prostorům mají stěží kam schovat svá auta, určitě by byli nadšení, kdyby se jim zrušila jediná odstavná plocha z okolí. Ta voda je pak jediným rozumným argumentem, ale věřím tomu, že se dají vydatné deště vyřešit i jinak než parkem.

0/−2
11.8.2014 19:30
Foto

J34a82n 90A32d79l38e50r 2506621596186

No, nebudu Vás dále trápit, ať tu nezápasíte s pravopisem a dalšími podivnostmi života, takže na závěr pouze:

1) náměstek a primátor nejsou jedno, jedno je pouze kolečko u trakaře,

2) parkoviště je z hlediska kvality života lidí v okolí to nejhorší řešení (o splavování dešťové vody na tř. TB a do Svitu nehovoře),

3) čtvrti znám - kdyby každá rodina chovala pouze nutný počet aut, tak by se všichni vešli,

4) ta odstavná plocha (placená) nebude pro lidi z okolí, ale pro nájezd mimozlínských vozidel.

Tož tak.

+1/−1
12.8.2014 14:26

V42í87t 77B52r73z27o16b71o61h95a74t19ý 7630102543811

1.) psal jsem, že jedno je to v daném kontextu, nerozumíte psanému textu? Mimochodem, když mě káráte za češtinu, prostudujte si psaní řadových číslovek.

2.) s tím se jistě souhlasit dá, ale Vy se díváte na toto místo jako na volný plac v centru města, kterým není. Pokud okolí, jakožto celý Zlín trpí nedostatkem parkovacích míst, tak tím, že jejich počet v dané lokalitě snížíte se problém prohloubí. - Ono totiž pro kvalitu života jsou horší jedoucí auta, popojíždějící auta a kolony, než to parkoviště.

3.) tento argument myslíte vážně? Chcete lidi regulovat? A mohu se Vás zeptat podle jakého klíče se určuje nutný počet aut v rodině?

4.) když zrušíte možnost parkování - přestanou do Zlína auta jezdit? Přestanou lidé do Zlína jezdit na hokej(při kterém je Zlín ucpaný a v okolí tohoto parkoviště jsou auta všude, kde se podíváte)? Co se asi stane, když jim vezmete možnou parkovací plochu? -budou se snažit odstavit auto jinde a kdo na to doplatí? - místní, kteří budou zablokovaní jak stojícími auty, tak kolonami aut, které nebudou mít kde zaparkovat.

Ještě jsem nečetl o řešení, kdy by se po zrušení parkovacích míst vyřešil problém s automobily, neustále je vidět právě opak. Na většinu iniciativ typu "vyženeme auta z města" doplatili velice težce právě místní, kterým mělo řešení ulehčit, ale nakonec jim hodně přitížilo. Jistě, zeleň a místo pro odpočinek je příjemné řešení, ale realizaci takového řešení můžeme dělat teprve, až vyřešíme ostatní palčivé problémy.

+1/−1
12.8.2014 15:10

I14v97a53n 48P76e81c13h20a59r 5666144688908

Primátor Zlína mlčí takřka vždy. Místo něho mluví zdatný tiskový mluvčí Dvořák. O tom co si myslí například o zavodněném podchodu pan primátor se nikdy nedovíme - jako obvykle  mlčí! Ať žije mlčení - úspěšná cesta k vítězným volbám.;-D

0/−1
11.8.2014 18:59

P11e30t73r 26C64h16u83d42o94b65a 8344568196880

Zprovozněním nové točny by už nic nemuselo bránit tomu pustit se do rekonstrukce ulice Mostní, která je v těchto místech v havarijním stavu. Vzhledem k tomu, že nově má být napojena na Březnickou jižněji a navíc kruhovým objezdem, dojde k nezanedbatelnému zmenšení plochy stávajícího parkoviště. Takže myšlenka na jeho rozšíření na úkor staré točny, je celkem pochopitelná.

+2/0
11.8.2014 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.