- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Převzít rakouský model, tak jak ho převzali Slováci. Jednak o víkendech nejezdí vůbec žádné souběhy autobusů a vlaků, v pracovní dny taktéž minimálně pro svoz do škol a práce a mimo to nic ( kromě turistických středisek ) a linky do obcí s méně jak 1000 obyvateli jezdí jen v pracovní dny + před 6 se nedostanete do práce a po 20 hodině z práce. Většinu spojů na menší obce a mimo špičku proměnit v autobus na zavolání a hned bude peněz dostatek, jen Zemek a jeho ČSAD Vsetín + Housacar přijdou o tržby a dotace, k tomu by ovšem ve většině případů bylo nutné zakoupit minibusy a do toho se Zemkovi nechce, to by nebyl kšeft a co by dělal s tím starým šrotem karosami z 80. let.
Zdá se, že KSČM plně nahradila někdejší ODS ve vedení Zlínskéhho kraje v dalším tunelování a ekonomické devastaci. (A nejen zde. O soudruhu hejtmanovi Bubeníčkovi v Ústí nad Labem bylo včera taky docela zajímavé počtení). K holešovskému tunelu, zvanému Průmyslová zóna z dílny ČSSD-ODS, přibývají tunely v hospodaření nemocnic, neprůhledném zajišťováná dopravní obslužnosti a předraženém sebestředném rudo-oranžovém plátku. Pokud soudruh Kučera má pocit, že jeho dopis může vypadat jako vydírání, nemýlí se. Je to vydírání. A jako takové by asi mělo být i trestným činem. Mezi spolusoudruhy Mišákem a Kučerou a pohůnky okolo někdejšího premiéra Nečase není žádný rozdíl. Trestat nevinné, odměňovat nezúčastněné. Hlavně prospěch sobě.
Jasny priklad toho, ze tyto komunisty vymyslene kraje a pragocentralisticke hospodareni s podvladim kraju nefunguje a musi jasne skoncit. Ve vyspelem svete a kdysi i u nas se hospodari zespoda nahoru. Tzn. ze obce si nechavaji podstatnou cast danovych penez doma na udrbu vseho potrebneho a az potom odevzdavaji cast na okres, zemske hlavni a nakonec treba federalni hlavni mesto. Pokud vas ale zdani kompletne lokalne a pak mate cekat na almuznu pod vyhruzkou represi, tak vam asi rychle dojde, ze to neni nejak v poradku, ze ano! Cim drive si Moravane uvedomi tento hospodarsky bordel a znovu ustanovi zemskou spravu, tim lepe pro vsechny. Dokonce i pro bratry Cechy v Praze. MORAVA
Škoda těch posledních dvou vět. Systém, založený na dotacích všecho, je zdegenerovaný a dřív nebo později se zhroutí. Ale samotné zemské uspořádání není zárukou ničeho, když budou voleni pořád stejní zloději.
A to jsem z Moravy.
Kraj by měl na dopravě šetřit. K čemu jezdí mezi Otrokovicemi a Zlínem souběžně autobusy s vlakem a MHD. Podobně mezi Zlínem a Vizovicemi ... Autobusy ukončit u nádraží Vizovice a Otrokovice ... dál vlakem ...
Zikmunde, ty jsi nikdy necestoval mezi Zlínem a Otrokovicemi, jinak bys takovou hloupost vypustit nemohl. Mělo by to být právě naopak, konečně přestat sypat peníze do ČD. A ty autobusy většinou někam pokračují, takže nutit lidi přestupovat může jen modrák co fandí ČD. Ve zlínském kraji je problém jinde - u ČSAD Vsetín které tu má prakticky monopol na silnicích a u ČD to stejné na železnici. Dokud nezačne kraj řešit IDS nezmění se nic, ovšem hloupostí typu "nahnat všechny do z autobusu do vlaku" nebo spíš lokálky to fakt nepůjde....
Ale lidem to nevadí, likvice Zlínského kraje pokračuje. A vlastně, je to dobře...
Každý den dostáváme jasný důkaz o tom proč vlastně komunisti na pokyn z Moskvy v roce 1949 ty komunistické kraje vlastně zřídili ! TGM se musí obracet v hrobě co se to stalo se správou jeho milované (dnes de facto neexistující) Moravy.
jo tak vydírat by chtěl... asi vzpomínka na starý časy