Diskuze
Odborníci doporučili Zlínu přechod v centru města, radní to odmítli
Děkujeme za pochopení.
F97r57a32n85t51i43š43e51k 43O92d52s91t70r69č26i36l
Tak jak je řešena tranzitní doprava přes krajské město Zlín je neštěstí samo o sobě, a to jak pro řidiče, tak v mnoha uzlových bodech i pro chodce.Kdo má být z těch dvou skupin upřednostněn, toť otázka. Než na takovém místě přechod bez světelné signalizace, pak raději přechod žádný. Asi nesklidím příliš mnoho kladných bodů, ale v tomto případě si myslím, že tady má dostat přednost řidič a plynulost provozu motorových vozidel. Řidičům tam příliš nepomáhá ani organizace a rozdělení obou jízdních pruhů. Chápu chodce, že zvyk je železná košile, leč pravdou je, že v blízkosti je naprosto bezpečný podchod (řešený bezbariérově) a ten kdo nemá ony podzemní tunely v lásce, může použít přechod přes světelnou křižovatku u divadla, popř. světelné křižovatky s ulicí Vodní. Nechci spekulovat co ve skutečnosti vede zastupitele k neobnovení tohoto přechodu, zda je tu nějaký lobistický tlak, či prostý nezájem, nicméně 5 minutová (a možná ani to ne) zacházka je určitě z hlediska chodce lepší než riziko minimálně úrazu na nezabezpečeném přechodu. A je vcelku jedno, kdo za případný střet může - zda neurvalý řidič nebo bezhlavý chodec, spoléhající na svoje právo na přechodu. Navíc podobných míst je ještě po Zlíně více, např. přechod přes Vodní ulici na křížovatce ulic Trávník, Vodní a Bartošova. Odbočit zde doleva při výjezdu od autobusového nádraží, přes neustále plný přechod a zprava přednost chodcům dávající vozidla se rovná malému zázraku.
A69l70ž73b30ě41t26a 75C37h75o89l18k27o36v75á
Podle některých komentářů mám takový pocit, že nevíte nebo respektive nečtete celou historii kauzy přechod. Uzavření přechodu bylo sice na popud policie, ale až potom co několikrát požadovala od města aby přechod lépe vyznačili a zabezpečili. Když na to radní nedbali, tak přechod policie nakázala zavřít - o tom jsou dosvědčující materiály a záznamy. Po zrušení na základě protestů a petic, město nechalo zpracovat projekt nového přechodu, který již dlouho existuje a je schůdný, z hlediska dopravy i pěší. Tento projekt byl schválen i odborníky přes dopravní infrastrukturu z Brna, kterým bylo zadáno zpracovat studii právě magistrátem města Zlína. Takže suma sumárum, radní dostali k dispozici všechen materiál co požadovali, který vyhovuje všem současným normám a i přesto jsou stále proti??? proč? Jediné vysvětlení mě napadá, že někdo další tahá za nitky, aby za každou cenu lidé chodili jak ovce tím nesmyslným podchodem...Kolony v centru ve špičku každého města jsou běžné a navíc momentálně tam jsou kolony i bez přechodu, takže v případě semaforu to bude mít minimální vliv. Pokud píšete takovéto komentáře, tak se v daném místě zřejmě vůbec nepohybujete a nemáte nejmenší šajnu o tom, jak současné řešení komplikuje pohyb v celé křižovatce.
V47á14c31l25a29v 74P92o81u23s68t46k48a
Já se v daném místě pohybuju a ten přechod na tom místě byl, je a bude naprostá kravina a dobrovolně bych na něj nikdy nevstoupil.
J34i86ř77í 35H65o16l42e18č61e16k
Chodci přebíhají i nad podchodem u Jablka, tak že bychom tam dali taky přechod? Obávám se, že autor článku tak trochu vrtí psem. Když už se nemá nač odvolat, vytáhne experta, který chce zůstat v anonymitě. A výzkum, který řeší přechod, ale nebere v úvahu, kolik tam jezdí aut... To je vážně silná káva. Velkohubé dotazy, zda dát přednost chodcům či autům, tady vůbec nejsou na místě. Už teď je Dlouhá ve špičce totálně ucpaná a přidání dalšího semaforu to rozhodně nezlepší.
P15e19t24r 67S53t42a25r66o75s54t66a
Auta by stratila na semaforu 10 s (hrůza), že chodec stratí (při rychlé chůzi) 5 minut nevadí?
T85o97m41a64s 51N57o86v71o98t10n91y
Kecy. Je to pár metrů k podchodu nebo dolů na přechod.
J60a60n 11A71d42l28e94r
Udělal bych tam - s odstupem po deseti metrech - sedm přechodů. Určitě by mi je nějaký expert odsouhlasil.
Voliči jsou i smaďoši v plechovkách, někdo si na ně vzpoměl. Nyní připomeňme radnici obtížněji se pohybující spoluobčany.
K35a58r13e34l 39C13h25r15a56s93t21i40n61a
Lidé se ve špičce těmi místy přes cestu dostat musí, stejně jako auta potřebují projet. Mohlo by pomoci synchronizované světelné řízení od Baťovy třídy až po Cígánov. Technicky i organizačně to vymyslet jde, takže do toho !! Jsou města s daleko většími dopravními oříšky a poradila si, tak to musí jít i ve Zlíně.
V74á15c45l59a22v 50P37o97u74s81t37k31a
Lidi se ve špičce těmi místy v pohodě mohou dostat podchodem a vámi navrhované řešení nebude třeba.
T23o90m65a30s 42N30o54v24o72t15n91y
Správně, navíc ti různí "dopravní" odborníci neustále dokazují, že žádnými odborníky nejsou, protože bojují proti smyslu dopravy a preferují módní zelené krávoviny. Ať už ve Zlíně či jinde. Jednou je tam podchod, tak snad nikoho nezabije jít podchodem nebo jiným přechodem o kus dál. To je pořád řečí, že řidiči jsou líní udělat pár kroků navíc když parkují co nejblíže svému cíli, ale chodci jsou ještě línější jak to tak vypadá....
J77a64r96o79m55í44r 52C83h42a86l23o18u74p17k72a
To jsou ti odborníci, kteří předtím doporučili přechod zrušit?
V30l93a76s29t67a 64H26l47i43s57n65i10k75o81v36s57k86á
Pokud je hlavní tah veden centrem, je pochopitelné, že přechod nebude. Centrum je přece pro řidiče, ně pro lidi.
V79á14c51l22a66v 23P80o12u40s82t82k78a
Malá otázečka.... kde má podle Vás Zlín centrum?
P53a58v68e39l 63M76a31l42i26n56a
Jsem spíš proti. Sice bych ten přechod často využíval, ale ve špičce by to způsobovalo kolaps dopravy. Už teď to není sranda v tom místě.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Firma Cream už plánuje bytovky na Rybníkách, chce vybudovat novou čtvrť
Zlínští zastupitelé v únoru rozhodli o změně územního plánu, podle které se může východní polovina...
Zákazníci ve Zlíně vrátili za pět měsíců 14 tisíc PET lahví a plechovek
Zatímco stát připravuje zákon, který by zaváděl povinný zálohový systém na PET lahve a plechovky,...
Mizera s číslem 99: Láme mi to srdce, bohužel musím Zubří vyřadit
Že Murphyho zákony fungují spolehlivě, poznal i lovosický házenkář Bohdan Mizera. První série play...
Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas
Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...
Připadá mi, že jsem v sále nejstarší, říká kapelník kultovní Mňágy a Žďorp Fiala
Premium Před pár dny oslavil šedesátiny, plánuje se „dohrabat“ k dalším kulatinám a mezitím si dělá radost...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.