Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Premiér znovu podpořil cestu R49, zrychlit přípravu stavby však nemůže

Premiér Bohuslav Sobotka za posledního čtvrt roku potřetí veřejně prohlásil, že prioritou vlády je důležitá silnice R49 z Hulína do Fryštáku a dál na Slovensko. Byť tyto proklamace nemohou uspíšit získání stavebního povolení, může tím premiér podpořit snadnější financování silnice evropského významu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o21m90a45s 71N73o55v17o61t24n93y 3241316978549

Co takhle všem těm rádoby ekologům, co jen protestují pro vlastní ego a prachy zastavit veškeré dotace a bude klid. Sice to ještě chvíli budou zkoušet s vydíráním stavebních firem (dej prachy nebo nestavíš - zejména Patrik v tom vyniká... ) ale bez dotací je to pak přestane bavit a konečně se někam pohneme a po několika desetiletích zanedbávané infrastruktury ji konečně dobudujeme aspoň na srovnatelnou úroveň s normálními zeměmi na západ od nás...

0/−1
13.5.2014 0:06

K67a48r60e30l 54C75h59r93a41s49t25i50n56a 4213854110685

Ekologové jsou někdy brzdou pokroku. Jsou jim milejší žabičky a kraj, kde se zastavil čas nebo prosperující oblast Česka? Když světu nadáme podmínky, vyhne se nám a budeme koncem světa, kde lišky dávají dobrou noc.

+6/−3
9.5.2014 17:54

I40v66a17n 24P37e16c80h88a81r 5596324758178

Souhlas  s p.Chrastinou. Na druhou stranu - kde je lobbing místních politiků za realizaci stavby - např. Gazdíka, Gajdůškové, Polčáka, Čunka,,,,,,? Vyjadřovat jen svoje názory nestačí. Třeba nám konečně v tomto konkrétním případu ukáží místní Babišovci jak se "maká" ve prospěch těch, kteří je volili - bohužel neznám jejich jména.Jo a napadá mě ještě moravský vizionář Okamura - ten přece umí všechno - ať to zařídí. Rv

+1/−2
10.5.2014 14:19
Foto

J18a98n 56A98d28l58e61r 2106141536426

Tohle může být pouze prosperující/neprosperující oblast Moravy, ne útvaru, který popisujete a jehož význam mi zůstává utajen (asi jste měl na mysli ČR).

0/0
11.5.2014 16:36

P27a59v95e55l 32M97a95l74i22n34a 9838633908400

Mohl by se pan ekolog Miroslav Mach podívat ve špičce třeba do Holešova, Fryštáku, do Zlína na Sokolskou atd., jak moc je ta R49 zbytečná?

O tom že se tím spojí západ a východ celé Evropy ani nemluvím.

+6/−1
9.5.2014 15:05

A40n42t79o40n71í25n 37Z27e33l40i26n93k57a 5924378485680

Západ a východ Evropy se přes Prahu nikdy nepropojí. Doprava v Praze není a nebude na mezinárodní tah připravena. Proto ministerstvo výstavbu začalo brzdit. Ekologové s tím NEMAJÍ NIC SPOLEČNÉHO.

0/−8
9.5.2014 19:38

T35o23m74a95s 77N19o34v66o83t63n56y 3621816348459

Ne, jen protestují a blokují jak R49 tak R55... se divím, že se vůbec podařilo dotáhnout (i když pozdě) D1 - R55 aspoň ke Zlínu.... a jak se ulevilo Hulínu, Tlumačovu, Břestu.... a hlavně výrazně zlepšilo cestování jak autem tak i autobusem

0/−1
13.5.2014 0:08
Foto

M65i68c86h25a80l 68K42o38u15r10e35k 5659392377501

Parada. Uz aby dalnice stala. "Vypadovka" na Slovensko je potreba jako sul. Veskera doprava musi bud pres Zlin nebo pres vesnicky po velmi uzkych cestach. V zimnim obdobi uvizle kamiony v kopcich u Sirakova zpusobuji kalamitu. Nehlede na to, ze i Zlinu se ulovi na trase Otrokovice - Zlin diky druhe variante po dalnici pres Frystak R^.

+5/−1
9.5.2014 11:59

A12n46t73o65n57í50n 25Z43e62l32i54n73k87a 5614798635500

Bohužel ne tak úplně. Lípa - Otrokovice 14 km, Lípa - Fryšták - Hulín 40 km.

+1/−1
9.5.2014 12:38

A15n79t37o87n15í21n 67Z98e92l84i68n95k51a 5534948385420

Oprava: Lípa - Fryšták - Hulín - Otrokovice 40 km

+1/0
9.5.2014 12:42

M61i19l88a26n 76B94a49r34o34ň 8921363945549

Já myslím, že pan Kocourek neměl na mysli "obchvat", ale úlevu od tranzitu. A napojení velké části Zlína na dálnici bez nutnosti městem projíždět.

+5/0
9.5.2014 13:41

M75i34l45a83n 59B58a10r61o95ň 8341163665639

Oprava: pan Kourek

+1/0
9.5.2014 13:44

A65n55t47o20n77í58n 44Z54e10l70i73n34k38a 5844868625800

V článku jste vynechali nedávné rozhodnutí min. dopravy o zamítnutí obou variant trasy Lípa - Slovensko. Doprava v Praze není a obávám se, že nikdy nebude připravená na mezinárodní dálniční tah TEN-T R6 -D1- R49 Paříž - Kyjev.

0/−2
9.5.2014 11:33

P28e40t13r 48S18t44a59r67o93s46t38a 6806648830828

Ti co říkají, že je zbytečná zřejmě nejezdí na trase Zlín - Vizovice, zasekané kamiony a dálkovou dopravou.

+10/−2
9.5.2014 11:28

A58n22t38o93n86í24n 24Z76e60l98i75n63k71a 5584308735230

V této situaci - viz výše by stačilo stávající státní silnici 1/49 přeložit z třídy Tomáše Bati mimo Zlín a okolní dědiny. Jinak vám dávám za pravdu.

+1/−4
9.5.2014 11:41

M98a25r16t74i63n 25M57i21k86o51š83k22a 9159730446853

Pan Mach se opět "vyžívá" v dávání "mínusů" diskutérům, co mají argumenty , proč tuto dálnici na Slovensko rychle postavit, ale aby nám tady, někdy napsal aspoň jeden, prosím aspoň jeden argument , že je tato dálnice zbytečná a megalomanská, tak na to, tento pán nemá "koule" !!

+7/−3
9.5.2014 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.