- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se jim řekne"raději nestrhávat řízení ani na jednu stranu", ale nehodlám si zničit auto, ikdyž život mám jenom jeden, zas nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat každý rok nové auto. Vím co říkám, už několikrát jsem měl co dělat, ať se vyhnu cestou na chatu srnce.
ten tereňák trochu vypadá jako Dacia Logan...
Narazit do zvířete chce trochu životních a řidičských zkušeností. Normální reakce je uhnou - nezranit, nezabít.
A tuto reakci se musí řidič naučit potlačit u zvířete, u člověka ale naopak reakci respektovat a uhnout.
No a prohlížet stopy na krajnici či na kraji lesa - ne vždy tam jsou, ne vždy musí být čerstvé apod. navíc nejsme všichni indiány, abychom dokázali v sešlápnutém listí poznat co to bylo za zvíře.
Rimmer: Chlápek v autě...
Kocour: Byl to švéd?... Los!!
je to vcelku logické. co je víc, lidský život nebo život zvířet? proto bez okolků radeji sundat zvěř než se sám rozbít!!!
Logika je jedna věc. Druhou přirozená reakce v dané vteřině. Myslím, že automaticky pohnete volantem, když se Vám něco nečekaně objeví před autem.
Myslivci mají hody, musíte jim nahlásit, že jste zvěř srazil, přijedou - odvezou a více o nich neuslyšíte, a vy zaplatíte škodu na vozidle.
Škodu zaplatí myslivci, respektive pojišťovna.
A to mu tohle někdo věří, že se vyhýbal zvěři ? S teréňákem, velice stabilním v zatáčkách, se bál srazit vběhlé zvíře. Takovýle pohodlných výmluv přibývá a bude přibývat.
Proč ne? Mohl být nezkušený, nebyl zvyklý jezdit v noci. Jaké máte důkazy, že to můžete hned vyloučit?