- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vláda si z nás dělá srandu: předseda Sobotka dnes "slíbil", že "pomůže" holešovské zóně a zasadí se o brzké zahájení výstavby R49, současně ministr "jeho" vlády zrušil stavební povolení na tuto stavbu. Tzn. odložení o několik let.
Pokud je platné územní rozhodnutí, vyřešená vlastnicá práva a kompletní dokumentace, pak by udělení stavebního povolení nemělo trvat několik let, ale max. pár měsíců.
Děkujeme ekoblbům, že zase škodí lidem.
Myslíte bývalého ministra Bártu, který už jednou zahájenou stavbu zastavil? Nebo soudce, kteří dali zapravdu řádným námitkám o nevypořádání se zásahem na ohrožené druhy? Nebo snad úředníky ministerstva dopravy, kteří konali rychlostí přejetého šneka?
Plky staré Blažkové. Pražákům došlo, že plánovaná mezinárodní trasa TEN-T Paříž-Kyjev naplno chytí také Prahu. Proto také nedávno zrušili obě plánované varianty Lípa-Slovensko. Je potřeba konečně se zamyslet nad přeložkou státní silnice 1/49 z centrálních náměstí města. Samozřejmě financovanou ministerstvem dopravy.
Pochybné ekologické spolky řádí jak černá ruka (nejen na R49), v samotném Zlíně je dusno kvůli několika starým pokáceným stromům v parku, ale vy jste skálopevně přesvědčen, že by prošla vaše přeložka státní silnice, která by v kopcích nad Zlínem zlikvidovala stovky hektarů lesa. A ještě chcete, aby to platilo ministerstvo, jehož ministr byl schopen uznat tak malicherné námitky, jako jsou chybějící popínavé rostliny... Už se proberte!
Zlínský kraj je jen okrajovou částí republiky, proto z Prahy nezajímavý ( a to ještě na východ). To , že díky tomu je stále prázdná Holešovská průmyslová zóna, nikoho nezajímá. Špatná dopravní infrastruktura blokuje více zájemců o podnikání v tomto kraji. Ovšem argument s popínavými rostlinami je obrovský plivanec na lidi, kteří tady žijí. Jak od ekologů, tak od vlády.
Pan ministr je od nás, ze Zlínského kraje. Tuším někde od Hradiště.
Byl by postup úředníků stejný, kdyby se jednalo o dálniční úsek řekněme do 50 kilometrů od Prahy? Obávám se, že ne.
Asi byl. Jedna z nejvýznamnějších silničních staveb - pražský okruh, stojí (resp. nestaví se) kvůli nevalné přípravě - není ještě ani územní rozhodnutí.
Český Kocourkov, nevím, čím nás překvapí příště. Ekologové mohou jít se svými popínavými rostlinami do háje, jsou brzdou pokroku, stavbu jen komplikují, oddalují a prodražují. Copak nebylo možné kvůli popínavkám zahájit stavbu a nepovolit provoz, dokud nebude vše v pořádku? R49 je odstrašující případ neschopnosti a jalového práva, které jenom mrhá veřejnými prostředky.
Zrušení stavebního povolení pro R49 může být pro někoho katastrofou (a takoví lidé jsou), pro jiného naopak potěšujícím faktem (a takoví lidé jsou). Oficiální zpráva ČTK ale nesmí vnucovat čtenáři, jak se má k dané informaci postavit. Pokud článek začíná plamennými slovy "Nepříjemná zpráva", je to demagogie a snaha o ovlivnění názoru. Ať už má redakce úmysly sebelepší (nebo sebehorší).
Názory drtivé většiny lidí jsou stejné, ta ten článek neovlivní. Demagogické jsou stálé námitky "ekoteroristů", kteří si myslí, že prospívají lidem a přitom škodí celé společnosti (zrušení dotací na stavby, prodražování pro oddalování akcí a pod.). Jako nyní - úžasný argument o popínavých rostlinách. Tady není již co více říct - neskutečné.
tak ani nevím který smajlík, ale nemám slov
kdysi tu býval skvělý "blicí"... teď je to horší, ale dalo by se možná místo něj použít tohle
To je diletantství úředníků, levá ruka není, co dělá pravá a pak to tak dopadne