Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministr dopravy Prachař zrušil stavební povolení na silnici R49

Nepříjemná zpráva zaskočila krajské politiky. Ministr dopravy Antonín Prachař (ANO) zrušil stavební povolení na stavbu silnice R49 mezi Hulínem a Fryštákem. Celý proces se tak vrací na začátek, bude nové stavební řízení, které má za cíl získat znovu stavební povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e62t62r 94S48t95a43r58o74s33t56a 6836108780198

Vláda  si z nás dělá srandu: předseda Sobotka dnes "slíbil", že  "pomůže" holešovské zóně a zasadí se o brzké zahájení výstavby R49, současně ministr "jeho" vlády zrušil stavební povolení na tuto stavbu. Tzn. odložení o několik let.

+1/−1
7.4.2014 18:33

J47o67s51e97f 20T61r70ö57g48l 8279512876846

Pokud je platné územní rozhodnutí, vyřešená vlastnicá práva a kompletní dokumentace, pak by udělení stavebního povolení nemělo trvat několik let, ale max. pár měsíců.

+1/0
7.4.2014 22:12

P30e52t13r 18S36t28a68r30o10s57t61a 6366818100708

Pokud se ovšem odpůrci prostřednictvím "zelených" nebudou "odvolávat", což těžko předpokládat.

0/0
8.4.2014 12:39

T49o17m60a83s 84N57o65v97o18t14n94y 3331846918159

Děkujeme ekoblbům, že zase škodí lidem.

+4/−3
7.4.2014 15:12

J56o30s54e54f 73T54r80ö53g74l 8739592496276

Myslíte bývalého ministra Bártu, který už jednou zahájenou stavbu zastavil? Nebo soudce, kteří dali zapravdu řádným námitkám o nevypořádání se zásahem na ohrožené druhy? Nebo snad úředníky ministerstva dopravy, kteří konali rychlostí přejetého šneka?

+2/0
7.4.2014 22:17

A66n92t45o82n79í69n 85Z97e20l90i14n98k71a 5864148985320

Plky staré Blažkové. Pražákům došlo, že plánovaná mezinárodní trasa TEN-T Paříž-Kyjev naplno chytí také Prahu. Proto také nedávno zrušili obě plánované varianty Lípa-Slovensko. Je potřeba konečně se zamyslet nad přeložkou státní silnice 1/49 z centrálních náměstí města. Samozřejmě financovanou ministerstvem dopravy.

+2/−1
7.4.2014 12:54

P32e45t44r 18C52h14u15d37o55b95a 8944368176180

Pochybné ekologické spolky řádí jak černá ruka (nejen na R49), v samotném Zlíně je dusno kvůli několika starým pokáceným stromům v parku, ale vy jste skálopevně přesvědčen, že by prošla vaše přeložka státní silnice, která by v kopcích nad Zlínem zlikvidovala stovky hektarů lesa. A ještě chcete, aby to platilo ministerstvo, jehož ministr byl schopen uznat tak malicherné námitky, jako jsou chybějící popínavé rostliny... Už se proberte!

+2/−3
7.4.2014 14:46

A21n97t25o80n51í20n 58Z49e15l31i29n58k20a 5634498745810

1.Ekologické spolky většinou řádí tam, kde se to hodí ještě někomu dalšímu.

2.Od jisté doby nechávám na odbornících, jak se přeložka vyřeší. Vím, že ve Vsetíně to zmákli před 50 lety. Jak dlouho bude Zlín čekat? 60, 70, nebo 100 let? A toto je důležitý moment. Nové řešení musí Zlínu sloužit .. a já se nebojím říct dalších 100 let, tak jako to baťovské.

3.Řešení musí uznat ministerstvo jako přeložku státní silnice a pak ji jako státní silnici zafinancovat. Na rozdíl od plánované Pravobřežní komunikace budované na náklady kraje a města!!

4.Na opravdu zbytečnou likvidaci lesa se zajděte podívat na novou těžební komunikaci nad sportoviště Januštice. Slouží pro cca 30 těžebních souprav ročně.

+1/0
7.4.2014 15:16

P92e48t74r 51C36h14u81d57o50b41a 8774528246880

Přesně tak, nechce to na odbornících a už se k tomu nevyjadřujte.

+1/−3
7.4.2014 15:32

V12l82a82s95t86a 73H70l33i57s21n72i95k39o86v33s55k94á 9729153310

Zlínský kraj je jen okrajovou částí republiky, proto z Prahy nezajímavý ( a to ještě na východ). To , že díky tomu je stále prázdná Holešovská průmyslová zóna, nikoho nezajímá. Špatná dopravní infrastruktura blokuje více zájemců o podnikání v tomto kraji. Ovšem argument s popínavými rostlinami je obrovský plivanec na lidi, kteří tady žijí. Jak od ekologů, tak od vlády.

+4/−3
7.4.2014 12:12

V23á42c67l43a69v 70P21o97u92s69t27k71a 3610171392

Pan ministr je od nás, ze Zlínského kraje. Tuším někde od Hradiště.

+1/0
7.4.2014 12:19

V55l37a79s53t86a 17H31l25i26s40n62i17k52o70v27s84k82á 9789183660

Chtělo by to ho nechat jezdit z Otrokovic do Zlína, a potom ho posadit ve Zlíně na náměstí na lavičku. Když mu budou jezdit ty kamiony za zadkem, třeba změní názor.

+5/−1
7.4.2014 12:37

T87o50m25a61s 27N12o59v34o63t50n55y 3331766798929

No, z Otrokovic do Zlína je to oproti dřívějšku už dost v pohodě. To by to musel jezdit tak před deseti a více lety, to byla lahůdka ráno stát ještě před Otrokovicemi (od Tlumačova) a pak znova od Carrefouru až skoro do Louk..... oproti tomu je to dneska super (čímž ani omylem nehájím ekopošuky a zastavení R49)

0/0
7.4.2014 15:14

I98v66o 92H61r44a16b20a52l 8262391187

Byl by postup úředníků stejný, kdyby se jednalo o dálniční úsek řekněme do 50 kilometrů od Prahy? Obávám se, že ne.

+10/−1
7.4.2014 11:56

J55o32s52e41f 88T82r97ö71g66l 8859642906686

Asi byl. Jedna z nejvýznamnějších silničních staveb - pražský okruh, stojí (resp. nestaví se) kvůli nevalné přípravě - není ještě ani územní rozhodnutí.

+1/0
7.4.2014 22:22

K14a71r90e62l 88C16h83r75a89s33t85i25n84a 4553324810395

Český Kocourkov, nevím, čím nás překvapí příště. Ekologové mohou jít se svými popínavými rostlinami do háje, jsou brzdou pokroku, stavbu jen komplikují, oddalují a prodražují. Copak nebylo možné kvůli popínavkám zahájit stavbu a nepovolit provoz, dokud nebude vše v pořádku? R49 je odstrašující případ neschopnosti a jalového práva, které jenom mrhá veřejnými prostředky.

+6/−2
7.4.2014 11:47

M71a45r87t93i55n 77L40a97v23a44y 9927807302

Zrušení stavebního povolení pro R49 může být pro někoho katastrofou (a takoví lidé jsou), pro jiného naopak potěšujícím faktem (a takoví lidé jsou). Oficiální zpráva ČTK ale nesmí vnucovat čtenáři, jak se má k dané informaci postavit. Pokud článek začíná plamennými slovy "Nepříjemná zpráva", je to demagogie a snaha o ovlivnění názoru. Ať už má redakce úmysly sebelepší (nebo sebehorší).

+5/−9
7.4.2014 11:22

F41e79r38d69i75n11a48n61d 62D49u11j29k79a 42, 28I55n73g96. 5516493847569

Názory drtivé většiny lidí jsou stejné, ta ten článek neovlivní. Demagogické jsou stálé námitky "ekoteroristů", kteří si myslí, že prospívají lidem a přitom škodí celé společnosti (zrušení dotací na stavby, prodražování pro oddalování akcí a pod.). Jako nyní - úžasný argument o popínavých rostlinách. Tady není již co více říct - neskutečné. ;-€

+9/−2
7.4.2014 11:30

M91a55r79t20i25n 22L31a90v92a48y 9817187132

Názor "drtivé většiny lidí" se stává oficiálnípravdou... A ČTK a iDNES označují své články slovy: "Nepříjemnázpráva"… Co dodat? Těšme se třeba i na další zprávy ČTK a iDNES označenéslovy: "Příjemná zpráva", "Teď se radujte" a "Nyníjásejte" :-) P. S. http://martinlavay.blog.idnes.cz/c/315844/Muj-stat.html

+2/−1
7.4.2014 12:48

M53a44r56t84i55n 79M90i20k81o48š91k36a 9979970786663

Řekněte mi prosím vás, co jste vy "ekologové" ( pro většinu národa však EKOTERORISTI ! ) svými neustálými protesty, dokázali vyjednat pro přírodu, uveďte mi prosím, aspoň jeden případ, třeba v posledních 5-ti letech !!! Protahováním výstavby dálnice R49 na Slovensko zvyšujete nezaměstnanost, snižujete průměrný měsíční výdělek obyvatel dotčených oblastí, zhoršujete kvalitu ovzduší v centru krajského města...atd. Co jste prosím udělali, vytvořili, zlepšili pro normálního občana ČR ? Já o ničem nevím !! Díky moc za odpověď.[>-]

0/−2
7.4.2014 22:36

J70a95k38u79b 56R33y46š24á94n90e32k 5485416575185

:-/:-P8-o;-O;-€;-( tak ani nevím který smajlík, ale nemám slov

+2/0
7.4.2014 10:50

J80a96r33o25s12l38a50v 65L92e14b65e80d72a 3416279887240

kdysi tu býval skvělý "blicí"... teď je to horší, ale dalo by se možná místo něj použít tohle EU

+6/0
7.4.2014 13:14

M33i22r35o76s85l79a32v 95K20a19š70p60a88r 7680701507896

To je diletantství úředníků, levá ruka není, co dělá pravá a pak to tak dopadne :-/

+4/0
7.4.2014 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.