- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To měli štěstí, že to letiště je drsné ...kdyby bylo hladké možná by to neubrzdili.
Goma Air jsou skutečně světové aerolinky. Mají celkem 6 zaměstnanců a 2 olítané Cessny.
A co? A) každý zákazník dobrý, koupí 2 fungl nová letadla.. B) Každá reklama dobrá a zde to bude létat ve velmi obtížných podmínkách. C) každé testování dobré a i kdyby to náhodou nedopadlo, tak se to přičte velmi špatnému letišti, kde ročně spadne 1 nebo 2 stroje.
ještě by mě zajímalo, zda start a přistání byly provedeny s plnou palbou cestujících, protože jinak to není o ničem.
no jo - oni to asi nevěděli a Vy jste jim to řekl pozdě, když už je kontrakt podepsaný
L410 umi i jine finty Pristani v Kongu na silnici...a ne jen jedna 410
Jo, to je taky moje oblíbený video, ale pilotujou to ruský sebevrazi.
Jen je velká škoda že podobných exportních úspěchů se nedočkal i L610 a zůstalo jen u několika testovacích strojů
Problém byl, že L-610 je oproti L-410 koncepčně špatné letadlo.
gratulace, příští rok to plánuju vidět osobně, tak snad to dopadne stejně.
uff, zrovna treky v oblasti Everestu jsou dost Václavák. Ale proti gustu žádný dišputát ...
Myslíte že se pilot LEKnul? Ještě že místní neumí česky. Značka OK-LEK není celkově asi ideální. Naštěstí oni rozliší jen to OK.
Každopádně pilot je frajer a gratulace k perfektnímu přistání i k obchodu
Jak je vidět z videa, dokáže zabrzdit na polovině dráhy:)
Na této lince nedoletí 1-2 letadla ročně. Držím palce L-410 je určitě pohodlnější než s čím jsem letěl na této trase.
Blahopřeji ruským bratrům k pěknému úspěchu
To máš teda pěknou rodinu ... A co dokázali?