- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude se to týkat i linky 1 z Krhové do Poličné.
Hehe, v první řadě je ve Valmezu MHD naprosto nepoužitelná. Ještě si pamatuju, kdy se s ní dalo počítat, to je ale v bratru...15 let zpátky. Jako k čemu je mi MHD zadara, když vylezu na vlakovém a na Štěpánov se dostanu za...hodinu.
Spousta radních si myslí, když dá něco zadarmo, tak to bude o 100% atraktivnější. Ale to není pravda. MHD ve Valmezu se dostala na úroveň, kdy je absolutně nepoužitelná. To že jede jeden spoj ráno a jeden spoj odpoledne nelze považovat za MHD. Zaveďte pravidelné třeba hodinové intervaly a jednu páteřní linku spojující největší sídliště ve 20 minutovém taktu a uvidíte, kolik budete mít cestujících. Vsetín je podobné město, ale s úplně jiným rozsahem a pravidelnosti dopravy, a i přesto, že je tam jízdné dražší, je tam MHD mnohem více využívána.
Jen dodatek pro pana Kořenka - Vsetín-zastupitel, místostarosta, poslanec a nevim co ještě....."Pokud se rozbije a zase opraví to samé náměstí díky neschopnosti zastupitelstva, pak skutečně nemůžou být na Vsetíně peníze.
Ubývají cestující, tak to těm co ještě jezdí dáme zadarmo. To je opačná logika. Když ubývají zákazníci, není o službu zájem, takže by se mělo ubrat spojů a snížit roční výdaje. Na ježdění"zadarmo" vydělá jen provozovatel a jeho kmotři. Výdaje z obecního rozpočtu totiž porostou...
obecně máte pravdu, na druhou stranu mhd je natolik specifická služba, že její poskytování zdarma má svoji logiku. Hlavní přínos je samozřejmě menší provoz, což má za následek zklidnění mnohdy vyhrocené dopravní situace, menší opotřebení silnic a v neposlední řadě méně znečištění. Bohužel zavádět něco tak "třaskavého" před volbama opravdu smrdí populismem