- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedalo by se něco vydyndat z ROPu na přeložku 1/49 ze středu města?
Hlavně nízkopodlažní vozy jsou pro zlepšení dopravy nutné, abychom nemuseli vyhledávat spoje, které jsou pro cestování přijatelné. Že jsou vozy doplněny ještě klimatizací, to se dnes stává nutností hlavně v zimě a v létě - v dobách extrémních teplot. Díky, že někdo myslí na komfortní cestování.
Neděkoval bych příliš - znám pár invalidů (špatně chodících), kteří upřednostňují staré neupravené typy - vyloženě si v jízdím řádu vybírají, kdy nepojede nízkopodlažní spoj.
Nechce se jim šplhat jak veverky na bizarní sedačky, umístěné kdesi ve výši na blatnících a hnacích agregátech. Stojící lidi zase klepou do hlavy zvláštní plastové úchyty - pokud tedy nemají dva metry.
Zato Praha má dopravní podnik už přes 100 let a myšlenku na klimatizaci stále odmítá jako kacířskou. A přitom samozřejmě není možné, aby bylo ve vozidle opravdu chladno, stačilo by jen, aby nasávaný vzduch nebyl ještě víc ohřátý od rozpálené střechy.
Zlín je testovací město jedné nejmenované firmy a dopravní fakulty a červená vlna ve špičce je prý přínosem pro plynulost dopravy ve Zlíně. Asi je problém, že tu je jenom jedna centrální tepna procházející celým městem...
Zelené/červené vlny mají vliv na ekonomiku všech vozidel, ne jen trolejbusů a ve Zlíně by se konečně mohly seřídit semafory, nebo to snad firma Cross, či kdo to vlastně nastavuje, neumí?
Zlínská rarita je . červená vlna.
Tak je fakt, že v nových busech a trolejbusech je na sezení málo místa hlavně co se týče míst kdy se sedí naproti sobě, tam prostě na nohy není místo absolutně žádné, na 4 místech můžou sedět maximálně dva. Ale s tím dopravní podnik moc neudělá, leda by ty sedadla vyhodil do háje... Ale oceňuji tu klimatizaci, vzhledem k tomu že zimy ani nebývají a léto bude dlohé to jistě všichni také ocení.
Tak ono zase trolejbus není mezinárodní rychlík.