Diskuze

Zlín nakupuje 25 trolejbusů. Mají klimatizaci a jsou nízkopodlažní

Dopravní podnik ve Zlíně ve velkém obměňuje svůj vozový park. Za loňský a letošní rok nakoupí celkem pětadvacet nových trolejbusů, lidé ve Zlíně a Otrokovicích se tak mohou těšit na komfortnější cestování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedalo by se něco vydyndat z ROPu na přeložku 1/49 ze středu města?

0 0
možnosti

Hlavně nízkopodlažní vozy jsou pro zlepšení dopravy nutné, abychom nemuseli vyhledávat spoje, které jsou pro cestování přijatelné. Že jsou vozy doplněny ještě klimatizací, to se dnes stává nutností hlavně v zimě a v létě - v dobách extrémních teplot. Díky, že někdo myslí na komfortní cestování.

0 0
možnosti
Foto

J59a29n 18A24d96l67e95r

20. 2. 2014 17:59

Neděkoval bych příliš - znám pár invalidů (špatně chodících), kteří upřednostňují staré neupravené typy - vyloženě si v jízdím řádu vybírají, kdy nepojede nízkopodlažní spoj.

Nechce se jim šplhat  jak veverky na bizarní sedačky, umístěné kdesi ve výši na blatnících a hnacích agregátech. Stojící lidi zase klepou do hlavy zvláštní plastové úchyty - pokud tedy nemají dva metry.

0 0
možnosti

Zato Praha má dopravní podnik už přes 100 let a myšlenku na klimatizaci stále odmítá jako kacířskou. A přitom samozřejmě není možné, aby bylo ve vozidle opravdu chladno, stačilo by jen, aby nasávaný vzduch nebyl ještě víc ohřátý od rozpálené střechy.

1 0
možnosti

Zlín je testovací město jedné nejmenované firmy a dopravní fakulty a červená vlna ve špičce je prý přínosem pro plynulost dopravy ve Zlíně. Asi je problém, že tu je jenom jedna centrální tepna procházející celým městem...

0 0
možnosti

Zelené/červené vlny mají vliv na ekonomiku všech vozidel, ne jen trolejbusů a ve Zlíně by se konečně mohly seřídit semafory, nebo to snad firma Cross, či kdo to vlastně nastavuje, neumí? Rv

2 1
možnosti

Zlínská rarita je . červená vlna.;-D

1 1
možnosti
Foto

Tak je fakt, že v nových busech a trolejbusech je na sezení málo místa hlavně co se týče míst kdy se sedí naproti sobě, tam prostě na nohy není místo absolutně žádné, na 4 místech můžou sedět maximálně dva. Ale s tím dopravní podnik moc neudělá, leda by ty sedadla vyhodil do háje...  Ale oceňuji tu klimatizaci, vzhledem k tomu že zimy ani nebývají a léto bude dlohé to jistě všichni také ocení.

3 0
možnosti

Tak ono zase trolejbus není mezinárodní rychlík.

0 0
možnosti