Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín nakupuje 25 trolejbusů. Mají klimatizaci a jsou nízkopodlažní

Dopravní podnik ve Zlíně ve velkém obměňuje svůj vozový park. Za loňský a letošní rok nakoupí celkem pětadvacet nových trolejbusů, lidé ve Zlíně a Otrokovicích se tak mohou těšit na komfortnější cestování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A71n10t22o34n92í20n 52Z52e22l26i50n67k44a 5874358445340

Nedalo by se něco vydyndat z ROPu na přeložku 1/49 ze středu města?

0/0
20.2.2014 9:43

K74a93r64e35l 32C38h11r88a35s30t53i82n64a 4653474800345

Hlavně nízkopodlažní vozy jsou pro zlepšení dopravy nutné, abychom nemuseli vyhledávat spoje, které jsou pro cestování přijatelné. Že jsou vozy doplněny ještě klimatizací, to se dnes stává nutností hlavně v zimě a v létě - v dobách extrémních teplot. Díky, že někdo myslí na komfortní cestování.

0/0
20.2.2014 9:05
Foto

J65a93n 86A85d32l90e70r 2156481556776

Neděkoval bych příliš - znám pár invalidů (špatně chodících), kteří upřednostňují staré neupravené typy - vyloženě si v jízdím řádu vybírají, kdy nepojede nízkopodlažní spoj.

Nechce se jim šplhat  jak veverky na bizarní sedačky, umístěné kdesi ve výši na blatnících a hnacích agregátech. Stojící lidi zase klepou do hlavy zvláštní plastové úchyty - pokud tedy nemají dva metry.

0/0
20.2.2014 17:59

A49l39e78x66a75n30d23r 76K51o45s48t71k20a 5449676889986

Zato Praha má dopravní podnik už přes 100 let a myšlenku na klimatizaci stále odmítá jako kacířskou. A přitom samozřejmě není možné, aby bylo ve vozidle opravdu chladno, stačilo by jen, aby nasávaný vzduch nebyl ještě víc ohřátý od rozpálené střechy.

+1/0
20.2.2014 6:50

J69o57s59e13f 86M19i32c41h57a48l51č12í92k 1308829825329

Zlín je testovací město jedné nejmenované firmy a dopravní fakulty a červená vlna ve špičce je prý přínosem pro plynulost dopravy ve Zlíně. Asi je problém, že tu je jenom jedna centrální tepna procházející celým městem...

0/0
20.2.2014 5:56

F49r95a50n86t17i44š52e69k 39P87o26l32í75v50k64a 8121715451908

Zelené/červené vlny mají vliv na ekonomiku všech vozidel, ne jen trolejbusů a ve Zlíně by se konečně mohly seřídit semafory, nebo to snad firma Cross, či kdo to vlastně nastavuje, neumí? Rv

+2/−1
19.2.2014 17:02

M94i74r62e29k 55B34u27c81h70t74í57k 7259644884869

Zlínská rarita je . červená vlna.;-D

+1/−1
19.2.2014 19:16

P94a70v47e21l 62M23a17l42i56n31a 9168193808960

Trolejbusem teda nejezdím, ale autem denně a zelená vlna funguje. Ale musíte jet max 50km/h.

0/0
19.2.2014 19:58

J86o10s31e83f 91M86i57c85h75a94l61č88í61k 1818949805729

No jak kde a jak kdy, někdy je to 40 km/h.

0/0
20.2.2014 5:46

A60n43t87o55n92í63n 59Z82e77l87i42n15k97a 5494248465840

Červená vlna semaforů dokázala zastavit invazi tranzitu z východu po napojení Zlína na dálnici. A to není tak málo.

0/0
20.2.2014 8:03

M83i73r35e40k 72B11u39c18h94t52í59k 7739604354469

Také jezdím pravidelně autem. Ráno Zlín - Otrokovice, odpoledne zpět. Předepsanou rychlost dodržuji a na křižovatce "U Samohýla" většinou červenou chytnu.

0/0
20.2.2014 9:35

A74n57t54o75n91í50n 92Z45e71l11i24n98k25a 5804778545460

U Samohýla je v celé trase nejnevhodnější poměr ČASŮ otevření a počtu vozidel hlavního a vedlejšího směru. S časováním křižovatek se dá kouzlit. U Spáru nebyl po mnoho let problém díky dlouhým odbočovacím pruhům a trojsměrností křižovatky. Najednou ale je.

0/0
20.2.2014 11:08

P52e75t97r 30C54h41u87d41o58b47a 8974208986180

Problém je v tom, že jsou různé vzdálenosti mezi jednotlivými křižovatkami, čili je prakticky nemožné nastavit zelenou vlnu tak, aby byla v obou směrech současně. A to ani nemluvím o samotné hustotě provozu v danou dobu.

0/0
20.2.2014 11:13
Foto

M26i62r94o39s49l93a48v 53Z44a89p38l63e38t57a12l 3237375268973

Podle mých zkušeností je právě 50 málo, pokud jedu 55-60 tak se mi občas podaří projet otrokovice priluky prakticky bez zastavení, jakmile mě někdo zbrzdí 40kou tak už zelenou nepostiham.

0/0
20.2.2014 10:06
Foto

M22i30r84o36s26l30a25v 66Z43a43p13l94e34t71a91l 3977455308503

Tak je fakt, že v nových busech a trolejbusech je na sezení málo místa hlavně co se týče míst kdy se sedí naproti sobě, tam prostě na nohy není místo absolutně žádné, na 4 místech můžou sedět maximálně dva. Ale s tím dopravní podnik moc neudělá, leda by ty sedadla vyhodil do háje...  Ale oceňuji tu klimatizaci, vzhledem k tomu že zimy ani nebývají a léto bude dlohé to jistě všichni také ocení.

+3/0
19.2.2014 16:13

P38e59t97r 97T41r17u91h90l13a39ř39í44k 3200811226867

Tak ono zase trolejbus není mezinárodní rychlík.

0/0
19.2.2014 16:32

J87i41ř35í 77Š19t33ě37r14b20a 9403932137905

nevím, jak dlouho se dá běžně ve zlíně jet mhd, ale např.na pražské poměry (klidně půl h v buse/tramvaji, ale v 35° stačí i pár minut) by se klimatizace náramně hodila, respekt zlínu :) R^

+2/0
19.2.2014 17:44

P58e65t92r 85T86i47c23h32ý 4520281345384

Z otrokovickeho vlakace do centra zlina neco malo pres pul hodiny.

0/0
20.2.2014 8:46
Foto

M22i36r14o97s92l23a21v 83Z14a66p19l51e41t15a32l 3937875118233

Tak když je venku 30 tak stačí aby v budu bylo taky 30 a ne 50 jak bývá teď.

0/0
20.2.2014 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.