Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín nakupuje 25 trolejbusů. Mají klimatizaci a jsou nízkopodlažní

Dopravní podnik ve Zlíně ve velkém obměňuje svůj vozový park. Za loňský a letošní rok nakoupí celkem pětadvacet nových trolejbusů, lidé ve Zlíně a Otrokovicích se tak mohou těšit na komfortnější cestování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A10n10t10o10n10í10n 10Z10e10l10i10n10k10a 5104108105100

Nedalo by se něco vydyndat z ROPu na přeložku 1/49 ze středu města?

0/0
20.2.2014 9:43

K10a10r10e10l 10C10h10r10a10s10t10i10n10a 4103104100105

Hlavně nízkopodlažní vozy jsou pro zlepšení dopravy nutné, abychom nemuseli vyhledávat spoje, které jsou pro cestování přijatelné. Že jsou vozy doplněny ještě klimatizací, to se dnes stává nutností hlavně v zimě a v létě - v dobách extrémních teplot. Díky, že někdo myslí na komfortní cestování.

0/0
20.2.2014 9:05
Foto

J10a10n 10A10d10l10e10r 2106101106106

Neděkoval bych příliš - znám pár invalidů (špatně chodících), kteří upřednostňují staré neupravené typy - vyloženě si v jízdím řádu vybírají, kdy nepojede nízkopodlažní spoj.

Nechce se jim šplhat  jak veverky na bizarní sedačky, umístěné kdesi ve výši na blatnících a hnacích agregátech. Stojící lidi zase klepou do hlavy zvláštní plastové úchyty - pokud tedy nemají dva metry.

0/0
20.2.2014 17:59

A10l10e10x10a10n10d10r 10K10o10s10t10k10a 5109106109106

Zato Praha má dopravní podnik už přes 100 let a myšlenku na klimatizaci stále odmítá jako kacířskou. A přitom samozřejmě není možné, aby bylo ve vozidle opravdu chladno, stačilo by jen, aby nasávaný vzduch nebyl ještě víc ohřátý od rozpálené střechy.

+1/0
20.2.2014 6:50

J10o10s10e10f 10M10i10c10h10a10l10č10í10k 1108109105109

Zlín je testovací město jedné nejmenované firmy a dopravní fakulty a červená vlna ve špičce je prý přínosem pro plynulost dopravy ve Zlíně. Asi je problém, že tu je jenom jedna centrální tepna procházející celým městem...

0/0
20.2.2014 5:56

F10r10a10n10t10i10š10e10k 10P10o10l10í10v10k10a 8101105101108

Zelené/červené vlny mají vliv na ekonomiku všech vozidel, ne jen trolejbusů a ve Zlíně by se konečně mohly seřídit semafory, nebo to snad firma Cross, či kdo to vlastně nastavuje, neumí? Rv

+2/−1
19.2.2014 17:02

M10i10r10e10k 10B10u10c10h10t10í10k 7109104104109

Zlínská rarita je . červená vlna.;-D

+1/−1
19.2.2014 19:16

P10a10v10e10l 10M10a10l10i10n10a 9108103108100

Trolejbusem teda nejezdím, ale autem denně a zelená vlna funguje. Ale musíte jet max 50km/h.

0/0
19.2.2014 19:58

J10o10s10e10f 10M10i10c10h10a10l10č10í10k 1108109105109

No jak kde a jak kdy, někdy je to 40 km/h.

0/0
20.2.2014 5:46

A10n10t10o10n10í10n 10Z10e10l10i10n10k10a 5104108105100

Červená vlna semaforů dokázala zastavit invazi tranzitu z východu po napojení Zlína na dálnici. A to není tak málo.

0/0
20.2.2014 8:03

M10i10r10e10k 10B10u10c10h10t10í10k 7109104104109

Také jezdím pravidelně autem. Ráno Zlín - Otrokovice, odpoledne zpět. Předepsanou rychlost dodržuji a na křižovatce "U Samohýla" většinou červenou chytnu.

0/0
20.2.2014 9:35

A10n10t10o10n10í10n 10Z10e10l10i10n10k10a 5104108105100

U Samohýla je v celé trase nejnevhodnější poměr ČASŮ otevření a počtu vozidel hlavního a vedlejšího směru. S časováním křižovatek se dá kouzlit. U Spáru nebyl po mnoho let problém díky dlouhým odbočovacím pruhům a trojsměrností křižovatky. Najednou ale je.

0/0
20.2.2014 11:08

P10e10t10r 10C10h10u10d10o10b10a 8104108106100

Problém je v tom, že jsou různé vzdálenosti mezi jednotlivými křižovatkami, čili je prakticky nemožné nastavit zelenou vlnu tak, aby byla v obou směrech současně. A to ani nemluvím o samotné hustotě provozu v danou dobu.

0/0
20.2.2014 11:13
Foto

M10i10r10o10s10l10a10v 10Z10a10p10l10e10t10a10l 3107105108103

Podle mých zkušeností je právě 50 málo, pokud jedu 55-60 tak se mi občas podaří projet otrokovice priluky prakticky bez zastavení, jakmile mě někdo zbrzdí 40kou tak už zelenou nepostiham.

0/0
20.2.2014 10:06
Foto

M10i10r10o10s10l10a10v 10Z10a10p10l10e10t10a10l 3107105108103

Tak je fakt, že v nových busech a trolejbusech je na sezení málo místa hlavně co se týče míst kdy se sedí naproti sobě, tam prostě na nohy není místo absolutně žádné, na 4 místech můžou sedět maximálně dva. Ale s tím dopravní podnik moc neudělá, leda by ty sedadla vyhodil do háje...  Ale oceňuji tu klimatizaci, vzhledem k tomu že zimy ani nebývají a léto bude dlohé to jistě všichni také ocení.

+3/0
19.2.2014 16:13

P10e10t10r 10T10r10u10h10l10a10ř10í10k 3100101106107

Tak ono zase trolejbus není mezinárodní rychlík.

0/0
19.2.2014 16:32

J10i10ř10í 10Š10t10ě10r10b10a 9103102107105

nevím, jak dlouho se dá běžně ve zlíně jet mhd, ale např.na pražské poměry (klidně půl h v buse/tramvaji, ale v 35° stačí i pár minut) by se klimatizace náramně hodila, respekt zlínu :) R^

+2/0
19.2.2014 17:44

P10e10t10r 10T10i10c10h10ý 4100101105104

Z otrokovickeho vlakace do centra zlina neco malo pres pul hodiny.

0/0
20.2.2014 8:46
Foto

M10i10r10o10s10l10a10v 10Z10a10p10l10e10t10a10l 3107105108103

Tak když je venku 30 tak stačí aby v budu bylo taky 30 a ne 50 jak bývá teď.

0/0
20.2.2014 10:08







Najdete na iDNES.cz