Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nákladní auto se ve Zlíně srazilo s vlakem na vlečce

Vlaková souprava překvapila na vlečce v průmyslovém areálu ve Zlíně řidiče nákladního auta. Vjel jí do cesty. Při srážce nedošlo ke zranění, hrozilo však převrácení náklaďáku na bok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72i82r53o37s57l63a13v 65Z53i22k57m76u13n75d 7789693244923

Jaký nechráněný přejezd ? Autor tam snad nevidí výstražné kříže zabezpečující (chránící) přejezd ???? Nechráněné přejezdy neexistují ...

0/0
15.12.2013 19:45

L30i84b77a 76R78u15s69n60á20k 2520184285181

Clovek by cekal, ze tam daj manika s praporkem

+2/−1
12.12.2013 14:13

Z34d92e39n83ě13k 37Z49a39b50a83v11a 1292764566324

...Nehoda se stala ...v areálu...   stačí jako odpověď?

0/0
12.12.2013 16:19
Foto

J95a84n 93A93d32l73e55r 2646571936776

Areál je v tomto případě terminus technicus. Nejedná se o uzavřenou oblast, ale volně přístupnou i s veřejnou dopravou.

0/0
13.12.2013 14:37

J82a75n 46P20i94v47a45r87n64í46k 1298723503291

No podle obrázku vlak "couval". Za mého mládí při pohybu dozadu měl mít na čele posunovače a tuším že jeden posunovač měl být na 4 vagóny. To dnes neplatí?

+2/0
12.12.2013 13:56

V83á51c45l82a57v 98P32o82u73s75t26k57a 3840541612

Já myslím, že tam nějaký byl, protože jinak by to asi tak dobře nedopadlo.

0/0
13.12.2013 8:22

J69a44n 45P16i29v60a12r29n55í46k 1658413213191

No pokud by tam byl, tak by si při tomto ťukanci rozbil ústa

0/0
13.12.2013 10:05

M12i33r43o73s19l79a37v 72Z16i58k71m93u19n10d 7309613194913

To si nějak pletete, kdysi býval jeden štiplístek na 4 vozy, resp. šest vozů (dvounápravových), ne více jak 16 náprav (čtyři čtyřnápravové vozy) - předpis D2 z roku 1962.  Kolik má být posunovačů na posunující díl nikdy  nebylo stanoveno, počet musel být takový, aby strojvedoucí viděl na dávané návěsti, na přímém úseku kolejí tedy stačil jeden. V současnosti se používá ke komunikaci vysílačka, takže stačí zase jeden.

Uživatel pozemní komunikace je povinen dodržovat stanovenou vzdálenost  od kolejí dráhy. Vlečka je kategorií dráhy.

0/0
15.12.2013 19:43
Foto

J82a28n 30A11d23l52e89r 2276641956986

Pouze otázka času, kdy k něčemu podobnému dojde. Řidiči - hlavně mimozlínští - v klamném dojmu, že všechny vlečky jsou "mrtvé"; vagony posunované bez patřičného kvalifikovaného doprovodu nebo signalisty.

O stupeň výše stojí už pouze zranění nebo úmrtí. Možná se pak začnou řešit opatření, jak obnovit bezpečnost křížení vlakové a automobilové dopravy v areálu Svit.

+3/0
12.12.2013 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.