Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena se nedovolala pomoci a zemřela, policista dostal u soudu podmínku

Pětiměsíční trest podmíněně odložený na dvacet měsíců uložil okresní soud ve Zlíně čtyřicetiletému policistovi Andreji Holubovi z Kroměříže. Podle obžaloby jako operační důstojník ve Zlíně nesprávně vyhodnotil hovor na tísňové lince 158, což zřejmě stálo život volající ženu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A34l52e46x78a65n22d58r 59K18o75s88t39k93a 5309886229216

Příběh smutný, ale bohužel pochopitelný. Máte představu, kolik set telefonátů deně vyřídí? A každý druhý je hysterický a obvykle se nic neděje. 999 z 1000 jich vyhodnotí správně. A také je tam ten problém, že policejní šéfstvo jezdí v superbech a na hlídku tudíž vychází jedno auto na 20x20 km.

+1/0
29.11.2013 10:57

K33a18r74e68l 71F24u83k14s74a 3454400860813

No já bych mu patrně trest nedal. S tím naprosto absurdním IT systémem, co tam měla policie, by se to časem stalo 90% z nás... jen by to čekalo na "vhodnou" situaci

0/0
29.11.2013 6:36
Foto

M90a63r76t54i39n 11F77a77l17t63ý12n 9241136164658

Cena lidského života... :-( podmínka Rv

+1/−12
28.11.2013 16:04

S98t49a45n12i23s24l41a10v67a 31Z61a38p62l73e89t75a28l71o36v83a 6346629489908

NE cena je 10 let vrahovi

+15/0
28.11.2013 16:08

Z86d43e43n26e54k 72V53r68b18a 8279155353987

u NEDBALOSTNÍHO t.č. - proč ne. On určitě nechtěl. Navíc je do jisté míry jen "obětní beránek" to je chyba systému jako takového - výcvik těch lidí, jejich morální kvality, kvalifikace, inteligence, vytížení ostatních, atd. atd. Někdy se prostě musíte rozhodnout zda dát přednost domácí šarvátce, jakých je n za den,nebo jiné "akci". V některých zemích jsou některá "dispečerská" povolání zbavena úplně trestní odpovědnosti právě pro to, aby obava z trestu nezvyšovala stres v potenciální krizové situaci. (letečtí dispečeři)

+1/0
28.11.2013 20:26

J37a73n 66P59i63v18a32r76n72í24k 1138263863821

No nechci se postiženého zastávat, ale seděl někdo z vás u tzv. tísňové linky. Já tedy ne, ale občas mám hodně zmatených telefonů na normální lince a to jsou volající obvykle v pohodě. Jak to asi vypadá na té tísňové???????

+20/0
28.11.2013 15:46

J51a76n 31M40o45d10r54ý 2243789807

A on tady snad někdo dosud napsal, že obviňujeme operátora? Jste paranoik, zamyslete se nad úsudkem, který od počátku máte aniž byste sledoval souvislosti. Běžte se proběhnout.

0/−10
28.11.2013 15:51

J24a54n 94M76o92d30r44ý 2683649757

A o tom, zda je vinen, nebo ne, je jasno – soud jej odsoudil.

+1/0
28.11.2013 15:52

J90a97n 68P34i70v53a26r24n24í28k 1408983663881

A on brouzdal po netu. ????? Máš za sebou alespoň tzv. národní školu?

0/0
28.11.2013 17:14

J11o91s85e86f 68P34i54š23v93e85j44c 4182230540826

A tak to já se ho zastanu.

Sedět 24 hodin na dispečinku a řešit prakticky nonstop telefonáty podobného druhu není vůbec žádná legrace (jak by se na první pohled mohlo nezasvěcenému zdát) - falešných (bomba v obchoďáku) nebo nesmyslných (kočka na stromě) poplachů je více než dost, přičemž procento pacholků kteří jsou za zneužití tísňovky potrestáni je mizivé - kdo to někdy zkusil (policie, tísňové volání, apod.), dobře ví o čem je řeč. Každý takový člověk je jak vidno jednou nohou v kriminále. Přál bych místním "chatrákům", aby si něco podobného zkusili sami, schválně jak dlouho by to vydrželi - dotyčný to dělal 11 let - podotýkám, že na tísňové lince a ne na hot-line mobilního operátora nebo výrobce software.

+5/0
28.11.2013 18:33

J52a79n 43P61i21v91a53r17n96í69k 1908833403101

No já znám akorát hot line a to z druhé strany, jako volající. Ale znám i lidi, co seděj na druhé straně telefonu. Mnohokrát jsem jim řekl, že je obdivuji, protože jim obvykle volá člověk nasr..nej, vystresovanej a vzteklej. Ptal jsem se jich, zda maj nějaký to psychologický školení a odpověď byla že ne. Většina operátorů to však zvládá perfektně. Na hot line však oproti tísňovým linkám volají lidi se vzděláním a duševně zdraví (i když se to někdy nezdá). Jak asi musí vypadat tísňovka si dovedu představit, kromě lidí vzteklejch, vystresovaných, rozčilenejch, tam volaj magoři uchýlaci, srandisti atd. Těch, co volaj jak by měli, těch asi bude hodně málo. Ale jak píšu, je to můj soukromý odhad a na této  tísňové lince ani hot linu  jsem nikdy neseděl

0/0
29.11.2013 10:27



Najdete na iDNES.cz