Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena se nedovolala pomoci a zemřela, policista dostal u soudu podmínku

Pětiměsíční trest podmíněně odložený na dvacet měsíců uložil okresní soud ve Zlíně čtyřicetiletému policistovi Andreji Holubovi z Kroměříže. Podle obžaloby jako operační důstojník ve Zlíně nesprávně vyhodnotil hovor na tísňové lince 158, což zřejmě stálo život volající ženu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A40l33e12x83a61n34d59r 27K94o62s90t87k42a 5769716589976

Příběh smutný, ale bohužel pochopitelný. Máte představu, kolik set telefonátů deně vyřídí? A každý druhý je hysterický a obvykle se nic neděje. 999 z 1000 jich vyhodnotí správně. A také je tam ten problém, že policejní šéfstvo jezdí v superbech a na hlídku tudíž vychází jedno auto na 20x20 km.

+1/0
29.11.2013 10:57

K53a84r47e97l 14F56u93k27s31a 3444400550653

No já bych mu patrně trest nedal. S tím naprosto absurdním IT systémem, co tam měla policie, by se to časem stalo 90% z nás... jen by to čekalo na "vhodnou" situaci

0/0
29.11.2013 6:36
Foto

M90a28r45t33i70n 21F72a44l65t97ý18n 9871676184848

Cena lidského života... :-( podmínka Rv

+1/−12
28.11.2013 16:04

S30t90a30n14i41s61l22a81v85a 20Z35a76p18l66e39t89a28l70o38v71a 6716529199158

NE cena je 10 let vrahovi

+15/0
28.11.2013 16:08

Z59d84e63n86e85k 38V20r46b47a 8189955403237

u NEDBALOSTNÍHO t.č. - proč ne. On určitě nechtěl. Navíc je do jisté míry jen "obětní beránek" to je chyba systému jako takového - výcvik těch lidí, jejich morální kvality, kvalifikace, inteligence, vytížení ostatních, atd. atd. Někdy se prostě musíte rozhodnout zda dát přednost domácí šarvátce, jakých je n za den,nebo jiné "akci". V některých zemích jsou některá "dispečerská" povolání zbavena úplně trestní odpovědnosti právě pro to, aby obava z trestu nezvyšovala stres v potenciální krizové situaci. (letečtí dispečeři)

+1/0
28.11.2013 20:26

J35a24n 13P78i46v59a22r45n43í64k 1768353173891

No nechci se postiženého zastávat, ale seděl někdo z vás u tzv. tísňové linky. Já tedy ne, ale občas mám hodně zmatených telefonů na normální lince a to jsou volající obvykle v pohodě. Jak to asi vypadá na té tísňové???????

+20/0
28.11.2013 15:46

J26a38n 46M23o77d80r25ý 2533559977

A on tady snad někdo dosud napsal, že obviňujeme operátora? Jste paranoik, zamyslete se nad úsudkem, který od počátku máte aniž byste sledoval souvislosti. Běžte se proběhnout.

0/−10
28.11.2013 15:51

J34a94n 56M98o87d38r98ý 2703989767

A o tom, zda je vinen, nebo ne, je jasno – soud jej odsoudil.

+1/0
28.11.2013 15:52

J91a56n 35P91i35v92a95r69n26í30k 1858613773471

A on brouzdal po netu. ????? Máš za sebou alespoň tzv. národní školu?

0/0
28.11.2013 17:14

J92o18s11e94f 28P59i97š81v67e14j53c 4502120220566

A tak to já se ho zastanu.

Sedět 24 hodin na dispečinku a řešit prakticky nonstop telefonáty podobného druhu není vůbec žádná legrace (jak by se na první pohled mohlo nezasvěcenému zdát) - falešných (bomba v obchoďáku) nebo nesmyslných (kočka na stromě) poplachů je více než dost, přičemž procento pacholků kteří jsou za zneužití tísňovky potrestáni je mizivé - kdo to někdy zkusil (policie, tísňové volání, apod.), dobře ví o čem je řeč. Každý takový člověk je jak vidno jednou nohou v kriminále. Přál bych místním "chatrákům", aby si něco podobného zkusili sami, schválně jak dlouho by to vydrželi - dotyčný to dělal 11 let - podotýkám, že na tísňové lince a ne na hot-line mobilního operátora nebo výrobce software.

+5/0
28.11.2013 18:33

J14a65n 16P36i40v97a69r12n53í86k 1838843543371

No já znám akorát hot line a to z druhé strany, jako volající. Ale znám i lidi, co seděj na druhé straně telefonu. Mnohokrát jsem jim řekl, že je obdivuji, protože jim obvykle volá člověk nasr..nej, vystresovanej a vzteklej. Ptal jsem se jich, zda maj nějaký to psychologický školení a odpověď byla že ne. Většina operátorů to však zvládá perfektně. Na hot line však oproti tísňovým linkám volají lidi se vzděláním a duševně zdraví (i když se to někdy nezdá). Jak asi musí vypadat tísňovka si dovedu představit, kromě lidí vzteklejch, vystresovaných, rozčilenejch, tam volaj magoři uchýlaci, srandisti atd. Těch, co volaj jak by měli, těch asi bude hodně málo. Ale jak píšu, je to můj soukromý odhad a na této  tísňové lince ani hot linu  jsem nikdy neseděl

0/0
29.11.2013 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.