Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidička nedala na křižovatce přednost, v nemocnici zemřela

V sobotu brzy ráno došlo na silnici u Zašové na Vsetínsku k vážné dopravní nehodě. Na křižovatce se tam srazila dvě auta, když řidička jednoho z nich nedala přednost. Po několika hodinách v nemocnici zemřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a11n 60S20o94u34k84u38p 1384644356255

U Veselé, ne u Zašové. Už je to spíš u Valmezu, dyk ten barák vzadu je Pelikán.

0/0
18.11.2013 14:10

P80e12t36r 77I20s55k76r51a 7191317623696

Koukám, že Škodovka už umí dělat trochu bezpečné Octavie. Těm prvním se při nárazech deformovaly sloupky, tady už je to ok. Kdyby starší dáme neměla nákupní košík, tak ještě mohla žít... nu což... stalo se a nezbývá než kondolovat pozůstalým.

0/0
17.11.2013 15:40

P28e67t89r 72N34e91s12v46a58d20b81a 2134125936699

Tohle vám připadá jako dvojková???? Nebo dokonce nejnovější Trojka???

0/0
17.11.2013 19:59

P98e87t27r 76I69s33k31r90a 7421777333706

nevím, ty škodostřepy se mění jen podle faceliftu. Jen jsem ji pochválil vlastnosti, které moje 

Volvo S40 mělo v r 1997, jim se to podařilo dostihnout již kolem r 2005. Furt je to jenom škodovka, neřeším jaká verze

+1/0
17.11.2013 20:01

P43e67t30r 57N13e58s51v88a41d63b65a 2704475916109

Když nevíte a neřešíte tak raději nic nekomentujte. Bude to tak lepší. Očividně toho o autech a určitých značkách nevíte víc......

viz zde: 

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=7501ca6f-a987-4394-be1f-7fa006ed6ca7

a zde:

http://skoda-octavia.autoplaneta.cz/skoda-octavia-1-9-tdi-slx-66-kw-492935.html?crash-testy#pagetop

+1/0
17.11.2013 20:07

P33e77t65r 77I66s38k52r73a 7561487323746

No tak relevantní odkaz byl pouze na Volvo. Snad to nechcete srovnávat se škodovkami, které jste rovněž poslal v odkazu? Nutno si rovněž uvědomit, že Volvo prochází testem deformace při nárazu pouze polovinou vozu, kdy se neaktivují deformační zóny

+1/0
17.11.2013 20:29

P52e50t97r 66N51e43s59v33a22d86b76a 2234825546909

Jestli jste koukal na test Š100 a neotevřel si test OCTAVIE I.  Tak je mi vás líto. Oba testy jsou s 50% přesahem jak to EURONCAP vyžaduje již léta letoucí. Víte vůbec co to je deformační zóna? Asi ne když napíšete takovou hloupost.........

+1/0
17.11.2013 20:37

P20e56t97r 84I23s13k61r82a 7981417543556

Já se na Octavie díval, když jsem vybíral auto, proto jsem vzal Volvo, je levnější a to i na náhradní díly a v neposlední řadě spolehlivější. A když někam dáváte odkaz, tak k tématu a ne čekat, že si dotyčný otevře odkaz mimo téma a pak dohledávat jiný již relevantní. Jinak v odkazu auta bourala, tedy škodovky bouraly celou plochou přední části. Problém je v tom, že náraz při většině nehod jde právě na cca polovinu, málo kdy se srazíte čelně

+1/0
17.11.2013 20:43

P14e64t10r 91N14e38s12v12a66d66b20a 2244725806509

Tohle nemá vážně smysl.......

+1/0
17.11.2013 20:52

P66e73t53r 52I89s89k24r68a 7281647383746

Souhlasím, nicméně, když si vezmu vaši první reakci na mě, tak je již trochu zcestná, ani jeden model jsem nejmenoval. Jak jste vlastně došel k tomu dotazu, který s mým komentem nemá prakticky nic společného?

0/0
17.11.2013 20:57

P75e67t37r 93N14e67s44v27a78d66b82a 2214225906499

Máte na mysli tohle? "Koukám, že Škodovka už umí dělat trochu bezpečné Octavie". Taky by mě zajmalo jak jste přišel na ty levnější díly na Volvo? Jenom brzdy jsou na S40 jednou tak drahé než na O I. Buď žádné Volvo nemáte a jenom hloupě kecáte nebo neumíte počítat. Možná obojí.....:-/

0/0
18.11.2013 9:07

J61i17n54d40ř27i12c87h 88Š11k57o73p79e11k 4615731200765

jedničková oktávka po faceliftu

ty, škodostřepe ;-D

0/0
18.11.2013 7:02

P45e20t46r 72N91e89s52v86a77d75b81a 2324555736859

Ono se není ani tak čemu  divit že nehod neubývá. A to že je méně objetí je jen zásluhou "bezpečnějších" aut.

http://www.youtube.com/watch?v=yLQGaqLCszk

0/0
17.11.2013 14:15

J17a77n 12K77ř77í13ž 6305293455508

............a cože jste to objížděl?;-D

0/0
17.11.2013 19:34

P34e15t24r 66N85e52s97v64a30d47b11a 2244145516709

R^;-D omlouvám se ;-(

+1/0
17.11.2013 20:00

V80á48c36l59a11v 21R34o75s51e34n37b74e66r42g 6749677412437

Přesně jako Bouchal... jestlipak jí nějaké občanské sdružení taky postaví pomník?

0/0
17.11.2013 11:34

L52i71b54o12r 61T71y61m25e46š 8125758307859

Bohužel tam už jeden "pomníček" je a to jednoho mladého ogara

0/0
17.11.2013 19:01

M40i10c63h73a60l 59O48t95t 7236749148135

tam už těch nehod taky bylo nepočítaně

0/0
17.11.2013 19:49

L41i19b11o73r 37T54y79m68e48š 8465208367389

jasná věc, ale ta z mnoha má památku....

0/0
17.11.2013 20:50

J75a81n 57S49o48u72k60u14p 1314604546795

Bohužel, stejně jako u Stříteže, v Zubří, v Zašové, u Hrachovce..

0/0
18.11.2013 14:12

J11a73n 14P66i82v91a33r57n87í86k 1678583833361

Opět zbytečná klasika, ale snad novinářský hit, dechová zkouška na alkohol Obě účastnice nehody utrpěly těžké zranění, přesto jedna z nich byla schopná "foukat". Celý civilizovaný svět ví, že do 0,5 promile alkoholu nemá na řízení podstatný vliv, ale u nás je 0,2 promile alkoholu má podle novinářů opilec, dle lékařů (odborníků) může to být přirozená hladina alkoholuRv

+3/−4
17.11.2013 11:16

M11a11r92t40i59n 40N24e37r49m33u19t 9307407268649

Na kroucení volantem vliv nemá, na předvídavost a pozornost ano.

+4/−1
17.11.2013 11:29

J63i67n58d95ř52i75c10h 98Š66k73o42p53e53k 4455511330685

0,2 promile nemusí mít na předvídatelnost v případě, že to je přirozená hladina.....

a u normálního člověka (tj. zdravého, nemající 40 kg i s oblečením) tahle hladina opravdu nic neudělá

+1/0
18.11.2013 7:04
Foto

J61i79ř24í 76N77ě29m59e60c 3495510436889

Celý civilizovaný svět uznává, že malé množství alkoholu v krvi uznává, že podstatný vliv to nw řízení nemá.

Ale v celém civilizovaném světě také platí, že pokud DO řidiče, který požill alkohol, naboural kdokoliv - vinu má VŽDY řidič, který onen alkohol, v jakémkoliv množství požil.

A dále také celý civilizovaný svět uznává, že pokud někdo opakovaně porušuje předpisy a pohrdá nařízeními a dopravní policií, je mu sebrán řidičský průkaz DOŽIVOTNĚ!

Ano, toto by mělo platit také u nás!

+2/0
17.11.2013 12:14

B39l42a68ž24e37j 57M69o13t93y25č76k14a 8587277395590

já bych dal...zaviníš 3 nehody a už nikdy řídit nebudeš

0/0
17.11.2013 12:43

P72e49t94r 95N78e72s78v17a57d12b83a 2534815286329

Tak že ze tři nehod může dvakrát zabít a až po třetí přijde o papíry? Super! Kdyby se to posuzovalo dle závažnosti nehody to pak ano.... Řidič který jednou způsobí nehodu s trvalými následky těžké ublížení na zdraví, smrt. Ten už by neměl nikdy říditR^

0/0
17.11.2013 14:13

P26e49t59r 25V40e52s24e20l76ý 2379958213916

Nekrmte opileckého trola

+1/0
17.11.2013 13:24

P75e29t60r 10N25e10s43v19a90d69b49a 2444465886509

Ano jenomže 0,2 promile předchází třeba 1,2. A člověk který před jízdou pil a není si jist že je čistý nemá za volant sedat. Když už má někdo potřebu pít a pak řídit ať si koupí alkohol tester a nemusí vysvětlovat proč má 0,2 promile!!

0/0
17.11.2013 14:10

D58u49š22a11n 20S70o94c85h36a 9106891103571

Nebudu psat o vine ci nevine, ona to policie zjisti,jestli treba ona ridicka na hlavni jela vazne,tak jak mela nebo jela rychleji,protoze ten usek znam a vim,ze tam ridici na krizovatkach moc nespomaluji,osobni zkusenost...to je cele to k somu chci napsat.

0/0
17.11.2013 10:45

K19a51r81e68l 95C50h20r45a20s17t33i30n27a 4173254150505

V okolí byla v tu dobu hustá mlha, ženy si měly dát větší pozor, škoda každého života ztraceného zbytečně.

+1/0
17.11.2013 10:41

R34a69d13e78k 72Z86e86l47a 8703780746

kdyz sem videl, jak vcera ridila v te mlze a tme kamoska (ktere sem nedavno rekl, ze mam duveru v jeji rizeni), jak vjela do protismeru pri odbocovani vlevo (dokonce vlevo od ostruvku), tak sem pak rizeni radeji prevzal i s 0.5promile...

+1/−1
17.11.2013 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.