- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde byli "experti" CDV, když se ta křižovatka otevírala? Na první pohled bylo jasné, že značení bylo totálně nedostačující, když se změnila přednost. Dále pak kde byla policie, proč expertům, kteří i po vylepšení značení tu stopku klidně proletěli, nedávala tučné pokuty? A jo, lepší být za cedulí v KM či Postoupkách a měřit 50 km/h, že o kus dál lítají nejen plechy je asi ok. Teď se to dalo relativně do pořádku a my tam budeme stavět další zbytečný kruháč? Pokud tam i po takové době někdo na tu stopku nezastaví, tak by neměl mít ani řidičák a kruháč mu nepomůže, skončí v něm.
Zase ten přiblblý argument - i kdyby to mělo zachránit jediný život... Zavřeme všechny doma a nepustíme je ven. To taky zachrání život a je to stejná krávovina.
to je přesně případ té naší kreténské republiky.
na ředitelské židli sedí pako, které bude tvrdit "že to není potřeba"...
Do kelu, ať už tihle pitomci zmizí z odpovědných funkcí někam do propadliště dějin.
Kolik ještě důkazů je potřeba podat, že kruhový objezd, když je dobře udělaný, tak ZE VŠECH směrů donutí stejným způsobem řidiče snížit rychlost (= první a nejdůležitější předpoklad zmírnění následků případného karambolu) a také změní vektor natočení aut při případné srážce ( = druhý a ne o moc méně důležitý faktor - tedy auta jdou alespoň částečně ve společném vektoru směrem vpřed - a tedy zase zmírnění následků případného karambolu).
Lety ověřená fakta ze zahraničí - a v ČR bamulové = že je to zbytečné
A když jsou takové rondely dva na kilometr, tak se ani nestihne rozjet. A tak to je správné! Nějaký diskomfort nikoho nezajímá...
"I kdyby měl ten kruhový objezd zachránit jediný život"
Zásadní problém, který zavinil spoustu nehod byl ten, že na té silnici původně zůstala křižovatka téměř ve stejném provedení, ale _změnili_ směr přednosti. Teď je to označené tak výrazně, že by tam mohl přednost nedat jen naprostý idiot (ano, vím, vyskytují se za volantem).
Kdyby nechali přednost nebo tam provedli nynější úpravy hned, nemusely být nehody.
Přesně tak, stávající úprava je nelogická a nesmyslná, měla být zachována původní přednost. Stejně tak je nelogický a nesmyslný počet sjezdů mezi křížením D1/R55 a D1/R46. Na pětatřiceti kilometrech je šest sjezdů, všechny do maličkých městeček.