- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedna z mála šancí pro Zlínský kraj je dostavba dálnice až na Slovensko. tady nejde jen o Zlín, jde o celý region. divím se starostům, co dálnici nechtějí. to že se vyjednávají odpovídající podmínky, v pořádku, ale být proti je být proti rozvoji kraje. od cestovního ruchu až po pracovní příležitosti. Kanál by byl krásný, ale toho se s ekoteroristy nedožijeme.
Take doufam v co nejrychlejsi dostavbu. Je na case ozivit zlinsky kraj a verim, ze klesne i pocet smogovych dni ve Zline.
R49 má jistě smysl už jen pro dokončení moravské křižovatky u Hulína a tím napojení další části Zlínského kraje na dálnici D1 a kromě spojnice východ západ a ulehčení I/50 dojde také ke zvýšení tlaku na dostavbu D1 u Přerova, a tím se zkvalitní tranzit ze slovenska směrem na Olomouc a Zlín a uleví se samozřejmě i Přerovu a napojí se Holešovská průmyslová zóna na dálniční síť a možná se začne dařit lákat investory ... myslím, že pozitiva rozhodně převažují negativa, jsem pro, už aby se začalo stavět ...
Prerov je opravdu zoufaly. Projizdim jim casto na Ostravu a ten usek chybi.
Na Zlínském deníku se vyvinula věcnější diskuze.
Ta silnice je potřeba. V odvede nějaký tranzit z centra Zlína a také ulehčí I/50. V evropském kontextu spojí západ a východ.
Já jsem jednoznačně pro R49, protože konečně bych mohl jezdit častou trasu Vsetín - Holešov po nějaké kultivovanější cestě .
Nechapu k cemu rvat penize do tehle dalnice, ktera ČR spojuje s horama a chudou casti Slovenska. Podle me jsou dulezitejsi useky, kde by se melo zacit stavet.
Napojení Ubla na dálnici je prioritou EU.
Ekologové jsou fajn. Problém je s ekoteroristy.