- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A všimli jste si že problematický úsek u Makra je problematický kvůli NOVÉMU přejezdu k NOVÉMU nákupnímu středisku? tento přejezd a celá přeložka je samozřejmě placena z NAŠICH daní, kdopak asi má ty pole na kterých se bude stavět a ke kterým budujem cestu za stamiliony?
Ten provoz pres Malenovice se mel resit,nez se postavily ty supermarkety na te urodne pude za Malenovickym sidlistem.To si mysleli ti projektanti,ze tam budou chodit nakupujici pesky?
Ten provoz se řešil, projekt existuje skoro dvacet let. Akorát nikdo nedokázal vyřešit spekulanty s pozemky.
Když se koukneš do do Politiky, ZÚRu a Úz. plánu Zlína s obchvatem se nepočítá. Počítá se s dalším čistokravným průtahem Zlína od Tečovic po Příluky, Který je již ve výstavbě. Příčka Antonínova stojí a Příčka Prštné je na spadnutí. Tragédie spočívá v nereálnosti pokračování rychlé 4 proudé pravobřežky východním směrem z Čepkova. Pokračování tunelem až k Lidlu Obeciny a ev. varianta se zaústěním do Sokolské a obchvatu Zálešné je pro každého soudného člověka nereálná.
Jasně, už se dělá skrývka ornice.
že je spíš ostuda, že ty tři vsi ještě nemaj obchvat...
"Přesto už v sobotu..."? UŽ?
A docela bych přivítal jméno toho h.a.j.z.l.a, který dělá obstrukce.
já bych zase rád znal jména zodpovědných za to, že po dvaceti ( !!!!! ) letech zahájení rozšiřování cesty nejsou vyrovnány majetkové poměry a staví se, jakoby byly