- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to mohlo být celé už pár let hotové a oni by nemuseli mít pořád kolony před okny. To bude stejně unikát, rozšiřovat 7 nebo kolik km přes deset let... vlastně už skoro 15
trolejbusem z Otrokovic 7.48 dvojkou na konečnou...přijeli jsme s 3!!!! minutovým zpožděním...je fakt, že ten inkriminovaný úsek, to byl děs-běs, krokem, ale opravdu řidiči se snaží...dík......už aby to bylo zprovozněné...
v podstatě nic nového, už 10 let pořád stejné kolony a pomalí řidiči, kteří striktně dodržují 50 a pro jistotu aby nepřekročili jedou 40, i když by se na některém úseku dalo jet klidně 70
To je snad v pořádku, ne?
To snad ani člověk nemusí číst tenhle článek, aby věděl, že trase Zlín-Otrokovice je dobré se vždy vyhnout i za cenu zajížďky třeba 10km. Teda pokud není noc nebo víkend.
Souběžně se silnicí jezdí vlaky, každou půlhodinu. Chytrému napověz...
Vždycky byly a také po rekonstrukci budou hojně vzužívané trolejbusy. Ty totiž dovezou každého kam potřebuje, nejenom na nádraží. Proto by měla zůstat Podrevnická strela včetně snad zkulturněného nádraží ve Zlíně tam kde je.