- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je jedna z nejlepších v republice a troufám si říci, že po nákupu bude zlínské vozový park již nejlepší. V Brně jen vzpomínám, jak ve Zlíně nejezdí staré karosy, jako tady běžně. Tímhle se vyřadí skoro všechny staré škodovky a budou tam jen ty nové autobusy, které mají skoro všechny i krásné a dobře viditelné zbarvení, což je velká výhoda, rpotože tady v Brně člověk ještě kus před zastávkou přemýšlí, zda to není nějaký jiný bus. Zlínská MHD je za příznivé ceny 15 kč na ceestu není mnoho a hlavně je kvalitní. Jak bude dodělaná i celá spojnice s otrokovicemi, bude to užasné.
Pro vozíčkáře a kočárkářky jistě fajn. Ale tím celá píseň končí.
Znám starší
(70+), kteří čekají na příjezd dostavníku bez snížené podlahy jako na smilování -
to aby nemuseli šplhat po sedadlech jako necvičené veverky nebo se
potácet mezi agregáty. O možnosti chycení se pod stropem ani nemluvě.... Jistá úměra mezi vozidly pro postižené a běžné obyvatelstvo by neškodila. To bychom ale po našich věrchuškách chtěli příliš. Jak plápolá nějaký trend, hrk tam bez rozmyslu. Ať to stojí, co to stojí.
velmi zajímavé, jak dopravní podnik vnímá kvalitu. mnohem více bych uvítal, kdyby vozy nebyly přecpané, jezdily častěji a v pravidelných intervalech jako dříve. to, že se netoí a neklimatizuje, nepovažuji až za tak velký problém, neboť při průměrné jízdě cestujícího 10 až 15 min. a během ní 10x otevření a zavření všech dveří asi nemužeme požadovat, abychom měli v trajflu teplo jak v obýváku, snad s výjimkou linek do otrokovic, kde je jízdní doba mnohem delší. možná by stálo za to, aby v DSZO se začali opět znovu zabývat poptávkovým otevíraním dveří, jinak topení skutečně nemá smysl.
Palec nahoru, že se 1/4 M dotace podařila získat, to je pořádný ranec. Hlavně ať tam je klimatizace. A když nebude, tak ať tam jsou pořádná okna, která dostatečně vyvětrají celý troleják.
Ještě bych zdůraznil potřebu silně tónovaných oken pro pohlcení slunečního záření.
Z vlastní zkušenosti i jiných cestujících mám opačné zkušenosti, v nových trolejbusech je méně místa a komfort jízdy je nižší, v uličce se dva lidé neobejdou, pro nohy je méně místa. Dále nízkopodlažní je jen když nastupujete pokud si chcete sednout stejně ten schod lidé musí překonat. Stáří 12 let není moc s tím se s diskutujícími shoduji. Mě spíš připadá, že tenhle nákup víc než cesujícím vyhovuje spíše někomu kdo si na tom namastí kapsu.
Jedná se o průměr za celý vozový park, čili hodně vozidel má mnohem víc, než těch 12 let..
za naše zaplacení zdražených kartiček. Safra mě to připadá, že Zlín opravdu strká prachy do čeho nemá :o( na co tolik trolejbusů, děs.
Podle mne je hodně mladý. Technika se oplatí až dlouholetým využíváním. Za dalších 12 let bude ze 1/4 miliardy další šrot. Horkých dnů v průměru ročně přibývá a prosklené vozidla působí jako skleník. Nebylo by vhodné nakoupit 24 vozů s klimatizací?
S tím naprosto souhlasím. Klimatizované vozy jsou v dnešní době základ. Teď jezdíme v zimě v klimatizovaném a v létě ve vytopeném voze. Doufám, že se někdy dočkáme toho, že to bude naopak