- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A když bude řidič osobáku jedoucí 1- 2 minuty před trolejbusem, který mu rozsvítí červenou v době, kdy má být zelená nasraný a nepustí trolejbus v křížovatce kolem sebe, tak se taky zrychlí doprava? A co když v křižovatce pojedou dva spoje napříč, to si budou navzájem krást zelenou a rozesvěcovat červenou a řidiči před těmito spoji mhd budou jen čumět co se děje? V tak malém městě jako je Zlín by spíš měli přemýšlet o zelené vlně nastavené na rychlost +-50km/hod alespoň na tř. t. bati a školní+dlouhé, pak by žádné zbytečné zácpy, když se někdo rozhodne rozsvítit si zelenou na přechodu nevznikali.
Je vidět, že vůbec nemáte představu, jak by to vlastně mělo fungovat. Pro MHD to totiž samozřejmě nemá přednostně nastavovat na křižovatce zelenou, ale jen ji o pár sekund prodloužit, aby trolejbus mohl ještě projet na zelenou a nepřepnulo mu to na oranžovou, když je rozjetý a už jen pár metrů před křižovatkou.