- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik lidí si myslí,že v dnešní době bude něco snad zadarmo.Není žádná povinnost vozit lidi zadarmo po městě.Tak jeďte autem,na kole nebo choďte pěšky.Ušetříte a uděláte něco pro zdraví.Navíc si myslím,že je to zbytečně levné.Mělo by to stát tak 18Kč a na 30min. přestupná.Přijde mi,že nepřestupná jízdenka je zlodějna.Když si zaplatím 20minut,tak by mělo být každému šumák,kolikrát jsem stihl přestoupit.
A předpokládám, že k těm 18 Kč a 30 min máš potřebné analýzy...Nemáš, že? Ale zvracíš jednu perlu za druhou, nicméně nepochybuji o tom, že mezi klukama na pískovišti jsi velký king.
No neříkám, že spoje tady jezdí ideálně, zvlášť večer by jich mohlo jezdit více. Na druhou stranu co se týče vozového parku, tak ten je tady ve slušném stavu, všechny autobusy jsou nové bezbariérové, u trolejbusů je to asi polovina. Ve srovnání třeba s Hradcem Králové nebo Olomoucí jsou tu vozidla nadstandardní.
No, nezdražovalo se snad deset let, ale o vysokém standardu nelze mluvit. Trolejbusy s piko-okýnky, horko jako prase. Večerní spoje seškrtané, zejména směr zlín-otrokovice, tedy jedna z hlavních tras. Na druhou stranu se moooc oproti nedávné minulosti zlepšily zastávky. Už to není místo, kdy se vám nechtělo stát ani za toho největšího lijáku...Když se zvýší cena, chci záruky zlepšení služeb.
vyberou, služby nezlepší. A to hulékali před volbama, jak to město postaví na nohy. Jediné co se jim daří je nas.rat občany. Ať se nediví, že se snižuje počet obyvatel - viz magazín města
Nikdo ale zlepšení služeb neslibuje. Zvýšení cen je na pokrytí ztráty způsobené rostoucí cenou pohonných hmot a elektriky. Ukaž mi něco, co se za osm let nezdražilo ani o korunu? Čímž ovšem neříkám, že se zdražením souhlasím.
Mohl by mi pan Kocháň říct na které lince že je ten avizovaný vysoký standard, který je nutno udržet? Nějak jsem ho nikde nenašel
Tak nevím jak vy, ale MHD ve Zlíně mi přijde dosti tragická: množství spojů, jejich návaznost a v neposlední řadě také cena: za současných 9 Kč/20 min se dost často nedostanete vůbec nikam- dopravní situace ve Zlíně je dost tristní. Lituji těch, co jsou na MHD závislí, já budu chodit pěšky.... a nebo autem, to už vyjde téměř na stejno... !!! DSZO vzpamatuj se !!!!
Je fakt, že prodloužení platnosti lístku na 30 resp. 50 minut by nikoho nezabilo...
tak navrhuji zavést možnost platit jízdné mobilem. Je spousta zastávek v okrajových částech, kde není automat a kupovat si za 20Kč nepřestupní lístek u řidiče je docela drahé...
Mě se to například vůbec nelíbí, jelikož si kupuju měsíční jízdenku, a jestli ji ještě zdraží tak už to bude katastrofa, a nejspíš začnu chodit pěšky. Nechci být hnusná, ale nevím z jakého důvodu by měli zdražovat jízdné, když služby vůbec neodpovídají, řidiči se chovají strašně a jezdí taky strašně (někdy až tak, že se nelze udržet), spoje nám taky nepřidají, ráno jezdí 1x nebo 2x do hodiny, a večer je to ještě horší, navíc poslední autobus jede hrozně brzo, což by klidně mohl jezdit ještě jeden nebo dva později navíc. Navíc se mi nelíbí, že dopravní podnik má dluh a my na něj máme doplácet. Nejvíce absordní je ale to, že na určitých zastávkách se musí ukazovat kartičky. Všichni je povinně ukážou na první zastávce, a na druhé zastávce přijde revizor a kartičku chce vidět. Přitom od první zastávky - jsou asi další 4, na kterých se to po sobě ukazuje řidiči.
Kdybys měla auto a občas si kupovala benzín, tak ten důvod tušíš...
a zkvalitní se tím i služby a návaznost spojů, časové intervaly kdy jedou za sebou na jedná trase 2 spoje a pak 30 minut nic, při stavu kdy se odtrhly želechovice jsou samostasnou obcí, obrali zlín o majetek a dszo jim tam ještě zavádí víc spojů i pro školáčky a jsou stále v pásmu A, přitom všechny městské části od louk a od vršavy patří do básma b, želechovice zavést do samostatného pásma f a tam nastavit stejné jízdné jako obyčejné čd do příluku + standartní tarif mhd, stejně tak průkazky cena jako měsíční čsad nebo vlak + standartní tarif mhd, jenže pánové jako nosál a další mají své baráky v želechovicích a díky tomu jejich dětičky jezdí levnějo než obyvatelé jejichž rodiče přispívají do městské kasy otrokovic a zlína ze svých daní. Jsem ještě zvědavý jestli tedy zdraží i jízdenka intergrovaného systému za 1čkč, protože ta by pak byla výhodnější než přestupní jízdenka dszo, třeba z jižních svahů 20 minut do centra nákup a pak 20 minut vlakem do malenovic nebo otrokovic
Nebojte se, že si dopravní podnik nenechá všechny spoje do Želechovic zaplatit.