- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Kdyby tady cyklisté měli dostatečný prostor, snížila by se automobilová doprava na křižovatce u Janíka a zmizely by dopravní zácpy," předpokládá Mikolajková.
A nešlo by taky dát tu cedulku na druhej konec tý jednosměrky?No já jenom abych toho cyklistu mohl očekávat tam,kde bych za normálních okolností NEMĚL nikoho v protisměru potkat...
Samozřejmě ulice musí být takovými značkami osazeny. Tady v Kroměříži to funguje už několik let a nevím o tom, že by došlo ke kolizi auta a cyklisty. Jednosměrka je rozdělena pruhem na část pro cyklisty v protisměru. Mohu vřele doporučit.
tim, ze udelate bordel v pravidlech... Uz ted nektere cyklisticke vyjimky jsou do nebevolajici.. Napriklad vyhrazeny cyklisticky pruh vpravo vedle odbocovaciho pruhu pro automobily a to i skrze krizovatky, takze blikne zelena, budete chtit odbocit a vpravo vedle vas profici cyklista. Nevadi mi stezky spojene pro chodce i cyklisty, ale uz by si taky nekdo mel uvedomit, ze cyklista je schopen na bicyklu vyvinout pomerne velkou rychlost, pri niz stret s chodcem na spolecne stezke muze mit velice vazne nasledky pro oba zucastnene. Typicke je to napriklad v Brne v Marianskem udoli, kde po ceste od hostince k parkovisti je asfaltka z kopce, kde za pekneho pocasi chodi spousty lidi s detmi a mezi nimi projizdi nekteri bezmozci rychlosti kolem 40-50 km/hod.
k těm jednosměrkám: v Pardubicích nám to zavedli minulý rok a nic tak strašidelného to není. Jako řidič jsem si na to zvyknul hned a když jedu do města na kole (většina případů) tak to ocením, protože se přes město protáhnu rychleji než autem (+ parkuji zadarmo...).