- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bydlím v Moravském Písku, kde jsou takovéto přejezdy přes koridor dva, a jeden je velice frekventovaný, protože leží na trase Uh. Hradiště-Bzenec-Brno. Už se mi nejednou stalo, že šly závory nahoru a když už byly téměř nahoře šly hned zase dolů, bez varování. V Mor. Písku je navíc ta chyba, že závory jdou dolů dlouho před přejezdem vlaku, což je u rychlíků jedoucích až 140 km/h v pořádku, jenže v případě osobního vlaku směrem od Břeclavi a Hodonína jdou závory dolů ještě dřív, než vlak přijede na hlavní nádraží, cca 2 km vzdálené. Tam vlak zastaví pro výstup a nástup a totéž se opakuje na stanici Moravský Písek zastávka. Za tu dobu se u přejezdu z obou stran vytvoří dlouhé kolony aut. Není divu, že po této zkoušce trpělivosti řidiči už už spěchají přes přejezd hned po zvednutí závor. Nu, a občas přitom z druhé strany frčí další vlak a jen o vteřiny se závory zvednou a jdou zase dolů. Částečně je tedy chyba i na straně ČD, že se neumějí situaci přizpůsobit...
Hlavně, že spěchal. Stačilo málo a manželka s dcerou se dočkat nemusely.
A jak už psal někdo přede mnou - nechápu, proč tu závoru neprorazil? Vždyť proto jsou dělané lehčí a méně pevné, aby v případě nouze mohly být proraženy. Ano, škoda by taky nějaká vznikla, ale mnohem menší!
když je někdo blbej a vjede na přejezd, proč proboha nesešlápne plyn a neprorazí závoru? Jeden zaparkuje auto kolmo a doufá, že vlak pojede po druhé koleji, tento zase vystoupí a jde mávat na strojvedoucího, přitom se ani neznaj.