- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně bych upřednostnil, abych měl menší daně, poplatky, jízdné, parkovné atd., rád bych pak oželel kvanta cyklostezek, akvaparků, parků, kulturních center, informačních středisek, kvazi-galerií atd. Když mi nezbývá dost peněz na jídlo a nemám na autobus, stejně se tam nedostanu.
Problém je, že politici žijí právě z přerozdělování peněz, kdy jim za zakázky vždy nějaká provize připluje. Uvědomme si, že ty cyklostezky atd. sice dělají za naše peníze, pro nás, ale ne kvůli nám. S podobným plýtváním nesouhlasím.
Muzu se Vas zeptat, codelate ve svem volnem case? Beru, ze o provize jde vesmes az na prvnim miste, ale myslim, ze podobne stavby ci zarizeni jsou potreba.
Cyklodálnice Kroměříž-Ostroh (ikdyž ne v celé délce) je ukázkovým příkladem promrhaných pokřivených eurodotací. Chybí na ní už jenom světelná signalizace, připojovací pruhy a mimoúrovňová křížení, aby masy rádoby cyklistů, které na ni přes víkend vyráží, byly happy. Chápu, že méně zdatným lidem, kteří si koupí nejdražší vybavení a hned se pak považují za kované bikery, může projížďka po povrchu lepším než dálnice bez jakýchkoliv zatáček a převýšení přinášet požitek, ale pokud by se zástupci kraje aspoň na fotkách podívali, jak vypadají cyklostezky na západ od nás, a nešli na ruku stavařům, tato forma cyklostezky by nemohla nikdy vzniknout.
Cyklostezka podél Baťova kanálu je lepší než nic, ale jinak nuda. Krajina se téměř nemění, samá rovina. Peníze radši vrážet do singltreků na horách a v lese než do asfaltových dálnic po nudné rovině v polích.
Možná. Ale každému vyhovuje něco jiného. S malými dětmi se štrachat někde do kopců... to já raději po rovince kolem Moravy. Chce to asi kompromis a dělat stezky v rovinatém i kopcovitém terénu, aby si každý přišel na své.
nenechte se nalákat, stav úseku napajedla most přes dřevnici - pahrbek po frekventované komunikaci, stav úseku v e spytihněvi používá hojně rybáři, jejich autům se nedá vyhnout, pak přejet jez ve spytihněvi a dál až po staré město je pěkný asfalt podél baťova kanálu, dál se odbočuje na kostelany nebo starou stezkou na hradiště a kunovice, stezka do kostelan je panelová, částečně u domku hrázného rozbitá od nákladních aut a z kostelan od mostu do odbočky na veselí je automobilový provoz po úzké rozbité cestě, přes hradiště a kunovice je to lepší, ale zase po zámkové dlažbě a z části po sídlištních parkovištích, no a na propagačním videu zlínského kraje je že stezka vede podél kanálu ze skalice až po kroměříž, ale už nenapíší že za veselím vede po polích kde není pořádně značena, z mostu na bělov v otrokovicích do kvasic ke stadionu zase po frekvetované místní komunikaci a z travníku kolem letiště taky po frekventované místní komunikaci, ve videu je ale vidět jen ta část která má asfalt
nooo, sobak brzdi, jo?...máme projetou s dětma trasu vlastně Kroměříž - Otrokovice - Napajedla - Spytihněv...a je to absolutně, ale absolutně v pohodě, bez aut, bez frekventovaných úseků...víš, kdybys jel třeba v Otrokovicích z bělovského jezu přímo podél Moravy (je to nepohodlnější), nebo pod hrází lesíkem po lesní cestě - absolutně v pohodě....nevím, jestli cyklisté jsou bábovky, vyžadující pouze hladký asfalt, ale my jezdíme s dvěmi dětmi od jejich čtyř let, vyhýbáme se dodnes frekventovaným cestám a tyto trasy jsou bezva a o krajině kolem Moravy už se nebavím vůbec....