Diskuze
Je ztrátová, ale rušit se nebude. Trať do Zborovic čeká na „objevení“
Děkujeme za pochopení.
p_n_2
Tohle přesně ten případ, kdy by se mohla trať bez
problémů zrušit a kromě pár nadšenců by to nikomu nevadilo. A nápad s příměstskou tratí mi přijde také uhozený, máme v KM poměrně moderní MHD a ani ta se neuživí, natož pak příměstská trať do Kotojed a Vážan...
A kam by ti turisti jezdili? Projet se vláčkem tam a zpátky, když na trati nic zajímavého není a pokud se chtějí dostat k něčemu zajímavému, tak stejně musí pokračovat od vlaku nějakým jiným způsobem?
Dotovat dopravu ano, ale tam kde to má smysl. Tady by ty cestující odvezl v pohodě autobus a ještě by stačil poloviční, navíc ten autobus je stejně rychlejší než vlak....
Dobryclovek
Re: Tohle přesně ten případ, kdy by se mohla trať bez
Zkrátka rušit dráhu s denně provozovanou nákladní dopravou a zboží namísto ní přepravovat po silnicích bude vadit spoustě lidí nejen z okolí Zborovic, ale třeba i řidičům osobních aut, kteří vlakem vůbec necestují a to nejen v úseku několika kilometrů lokálky, ale v celé trase, kam je potřeba dopravovat (mám silné pochyby, že by se začalo překládat na vagony v Kroměříži)
Dobryclovek
Jen ať vlaky do Zbrovic jezdí!
Taky pevně doufám, že lokálka do Zborovic se dočká i 140. výročí a že konečně přestanou útoky typu "trať je ztrátová". Nevím na základě čeho pramení tento argument. Budeme-li se na to dívat spravedlivě, je ztrátová každá železniční trať a také každá silnice v ČR, nebo jsem aspoň neslyšel o tom, že by některá komunikace nepotřebovala pro svou existenci peníze z veřejných rozpočtů!
Trupman
Jen pro pořádek...
Ztrátových je v ČR převážná většina tratí, podobně je to i s autobusy. Aby byla veřejná hromadná doprava pro lidi výhodná, tak je prostě zapotřebí ji dotovat, toho se už nikdo nezbaví. Problém ale je, že se službami, jaké nabízejí ČD, se ani nepodaří víc lidí do vlaků nahnat - pojedou buď autem, nebo autobusy, protože kraj ty vlaky omezí.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlín chystá další záchytné parkoviště, tentokrát na příjezdu z Fryštáku
Další odstavné parkoviště na okraji města chystá Zlín. Mělo by vzniknout vedle hlavního příjezdu z...
Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích
Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...
Zlín odvrací semifinálový krach. Musí zlepšit zakončení, těší se na podporu fanoušků
Repríza loňského finále se Zlínem, nebo překvapivá série s Litoměřicemi. Jedna věc je jistá. V...
S jednou kartou a pohodlněji. V Kroměříži představili nové hybridní autobusy
Cestující v Kroměříži budou moci jezdit na jednu kartu linkovými autobusy, regionálními vlaky i...
Pochyby o účasti obžalovaných trvají, únos dcery podnikatele zůstal bez trestu
Vrchní soud v Olomouci zamítl odvolání státního zástupce proti verdiktu zlínského soudu, který...