- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je třeba připomenout, že ODS slibovala dokončení tohoto úseku jako samozřejmost ve volebním programu 2006 do roku 2010. Stavba byla připravena k zahájení již v červnu 2010, pak odsunuta na 2012 a nakonec neuvěřitelně na rok 2025. Stavba D1 u přerova má přitom zpoždění už nyní několik let. Je to dálnice evropského významu, součást transevropského dálničního koridoru a její výstavba zachrání především přerov a výrazně ulehčí všem obcím kolem R46, která je zrůdně vystavěna místy doslova pod okny domů (zejména v prostějově, kde je její brutální vedení přes město raritou možná středoevropskou) a je v současné době užívána neuvěřitelně jako součást transevropského dálničního koridoru. Bárta jenom přihrál peníze na jiné staby (předpokládám v čechách) pod směšnou záminkou, že D1 se přeprojektuje, aby byla levnější (jestli možná ani ne o půl miliardy, že škrtnou dva nájezdy). Pevně věřím, že bárta nezpůsobí odsunutí této připravené stavby, v opačném případě padnou ihned žaloby na hluk z R46.
Někde jsem slyšel, že největším problémem D1 u Přerova jsou místní (asi už bývalí) radní, kteří chtěli hrabat na pozemcích a proto se pořád měnilo, kudy D1 má vést. A teď ještě ke všemu bárta.
Ale je fakt, že dokud není D1 propojená, tak se od Vyškova na Kroměříž jezdí neuvěřitelně pohodově, až se tam nasune tranzit kamionů, tak z toho asi bude za pár let taky tankodrom jako u Vyškova.
uz se tesim az cast evropanu pojede po D1 smer na polsko a pozna kvalitu nasich silnic - R46 - a nasledne si poskaci na celkem slusne zvlnene dalnici v Ostrave :-D
vazne ostuda. a navic to vlneni v Ostrave je cim dal tim vice na vetsi casti useku a nikdo s tim nic nedela. Zrejme firma co tu dalnici v ostrave stavela neposkytuje zaruku na svou praci a stat nema penize to cele zavrit, odbagrovat a postavit znova. takze pocitam, ze i dalsich x let bude v cely ostrave na D1 omezeni na 80km/h a ridici aspon budou mit zazitek z takoveho tankodromu. a pritom cena toho useku byla 1 miliarda/1km
Ta mapa z Google je dost zastarala, aktualni mapa: http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@x=139886592@y=133656576@z=8
Zatim musi ridici na trase Praha-Brno-Ostrava jezdit po zastarale a nebezpecne R46.
Superkoncepce černého šerifa byla smetena ze stolu a již se tvoří nová
...tak proč by tu, na dálném východě, měla být dálnice?
To vám nestačí, že se na všech okolních cestách I. třídy vybírá mýto? To chcete jesště platit za dálnici?
A jen tak pro připomenutí: nedaleko Přerova se už kdysi nepostavila za německé okupace dálnice Plzeň - Ostrava, pak se nedostavěla za komunistů, na a teď to zlikviduje Bárta!
Oproti NSDAP a KSČ jsou Bártovy VV naprosto historicky bezvýznamá politická stranička, která snad tímto krokem chce vstoupit do dějin...