- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, ale nemyslím si, že dodělat 10 km k průmyslové zóně její obsazenost (vlastně neobsazenost) spasí. Zlínský kraj má podle mě větší priority - např. silnice Vsetín - Valmez, R55 atd...
Když už někdo chce mermomocí elektrifikovat, tak bych snesl koleje a posadil na svršek dvojkolejnou tramvajovou dráhu. Bylo by to operativnější, těch pár lidí, co se povozí dráhou, by se do dnešních velkoobjemových vozů vešlo, pětiminutový, desetiminutový až čtvrthodinový interval, popř. hustější - a zbavit se trolejbusové linky do Otrokovic.
Navrhoval bych zrušit železnici úplně. Každý si přece může dovolit koupit auto a jezdit s ním do práce (případně studenti vyšších ročníků do školy), na nákupy a vůbec do míst, kam železnice nevede. Je také příjemné zajet si v sobotu ráno autem půl kilometru koupit si noviny, případně jiné drobnosti. Nevadí, že nemáme dost parkovišť a nových cest, budeme usilovně pracovat na jejich budování, abychom tyto nedostatky napravili. A kdyby někdo cítil, že se mu zhoršuje fyzička, může vyrazit na kole na nově zbudovanou cyklostezku (i těch máme pořád málo) nebo večer zajet autem do posilovny, pak dát pár pivek a nějakou cigaretku, když udělal něco dobrého pro zdraví.
asi ne... to bychom pak bydleli na silnicich
Elektrifikovat železnici Otrokovice - Zlín - Vizovice vymyslel hloupý uředník - návratnost této investice by byla ve stovkách roků, levnější už by bylo postavit ve Vizovicích letiště.