„Vyšlo to tak a byla by škoda to nevyužít,“ uvedl marketingový manažer klubu Tomáš Melzer. „Budeme rádi, když fanoušci přijdou kluky podpořit.“
Zlínští příznivci však budou nejvíce zvědaví na nové dresy, zvláště po loňském roce. Klub tehdy představil třetí sadu v bílé barvě upomínající na mistrovskou sezonu, jenže fanoušci to vzali jako útok na žlutomodré barvy a proti bílé dokonce sepsali petici.
„Doufám, že nové dresy opět vyvolají diskusi, ale že bude tentokrát pozitivní,“ věří Melzer.
Fanoušci je uvidí chvíli po půl šesté, kdy hokejisté vyjedou na led.
„Design je dost odlišný od minulých let. Na přední část dresu se nově dostane taktéž logo: Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl,“ prozradil pouze.
Program každoroční akce bude tradiční. Hráči provedou návštěvníky šatnou, v tiskovém středisku a ve fanshopu v PSG aréně budou rozdávat autogramy. Zájemci mohou nahlédnout do sky boxů, VIP prostor, rozhlasu a režie kostky nad ledovou plochou.
„Po kladných loňských ohlasech zpřístupníme ledovou plochu pro bruslení veřejnosti. Je to jedinečná možnost,“ zve Melzer zlínské fanoušky na zimní stadion.