Diskuze
Aktivisté sází u D49 na obstrukce, ministerstvo dostalo 700 připomínek
Děkujeme za pochopení.
P81a93v16e22l 30P58a87l48í23š82e81k
Rozvojová země a neprávní stát. Několik jedinců šikanuje majoritu a stát se s tím neumí/nechce? vypořádat.
A15n20t98o90n60í81n 75Z24e27l22i27n49k94a
Vážený pane inženýre Karle Řího alias Romane Šenkeříku. Byl jste výborný projektant ale od získání postu vedoucího pracovníka musíte skákat jak šéfové pískají. Jste nucen vymýšlet a zaplétat se do čím dál větších nesmyslů. Daří se vám rozbíjet VŠECHNY SNAHY TAKÉ PROTO, PROTOŽE JSTE DOSUD NIC PŘIJATELNÉHO NEVYMYSLEL A JIŽ NEJSPÍŠ ANI NEVYMYSLÍTE. Nejméně DESETKRÁT JSEM SE VÁS PTAL V NESČETNÝCH DISKUZÍCH jak dál s dopravou Zlína. Dosud jste ani nepípl. Tentokrát jste do svých plků zakryl to, že v článku nad kterým diskutujeme jsou nepravdy o tom, že Zlín spasí dálnice D49 - VIZ NÍŽE V DISKUZI. Jak dlouho takoví hrobaři města jako vy budou brzdit prosperitu, atraktivitu a zhoršovat životní prostředí Zlína? Není vám hanba? Zlín má organizaci dopravy z doby Marie Terezie, kdy se jezdilo vždy středy měst. Je na čase s tím něco udělat nebo ne?? Ptám se znova jak dál??
K vašim destruktivním komentářům jenom toto:
Není vůbec žádný problém, aby po doporučení odborníků začínala Přeložka 1/49 na dálnici D55 v Otrokovicích. Upozorňoval jsem na to před 10 lety.
Končit musí smysluplným napojením na mezinárodní dálnici D49 někde nad Lípou.
Modely a výpočty v Generelu dopravy nejsou směrodatné, protože musely upřednostnit nesmyslný a nerealizovatelný 1 km dlouhý tunel. Ostatně dovedete si představit 1 km dlouhý výkop při současném dopravním zatížení místo čtyřproudé 1/49 ve středu města?? Nebo jinak: výsledek musel splňovat představy zadavatele. Nebo ne?
Cestovat z Jižních Svahů do celého světa se bude tak, že na Gahurové na úrovni Tržnice na přivaděči Zlín centrum dáte plný plyn a zastavíte v Paříži nebo Kyjevě. Ničenu nevadí obrovský spád, který se bude eliminovat povolenou rychlostí směrem dolů.
Cestovat po pravém břehu Dřevnice po komunikaci magistrátní provenience se nebude ani v této situaci. Přikládat jí nějaký význam je nesmysl - stejně jako VŠECHNO OSTENÍ CO NYNÍ PLODÍTE
R81o39m29a42n 10Š13e23n89k74e15ř88í77k
Na tohle už nezbývá jinak než reagovat nahlášením diskutéra a žádostí o ban. Přestaňte urážet cizí lidi. Pan Říha mě již kvůli tomu i kontaktoval. Děkuji
J87i74ř82í 57E45r66b53e67n
"Ministerstvu dopravy přišly stovky připomínek k plánovanému důležitému úseku dálnice D49 z Hulína do Fryštáku. Také proto stále nevydalo stavební povolení, které chtělo vydat do konce loňského roku."
- já jsem žil v domnění, že stavební povolení vydávají městské a krajské úřady, zatímco ŘSD a MDČR jsou žadatelem o toto povolení...
R68o19m43a33n 47Š14e25n96k94e77ř63í54k
Je v tom bohuzel zmatek jak se menila legislativa. Drive vetsinu povoleni povoleni vydaval nejblizsi urad (coz bylo "skvele", kdyz urednik co za karieru povoloval domky, garaze mel resit dalnici). Pak se neco presunulo na ministerstvo (hlavni trasa), zbyvajici stavebni objekty - prelozky, vodohospodarske objekty resil mistni urad, uzemka zustaly u mistne prislusnych uradu.... Od lonska?? je to tak, ze uzemka uz resi jen krajsky stavebni urad (meli by mit vetsi kapacitu a zkusenosti) a dalnici pak ministerstvo dopravy jako specialni stavebni urad. Zalezi, kdy bylo ale rizeni zahajeno, retrospektiva se neuplatnuje.
P56a48v29e68l 15O23b78d67r24ž44á93l11e81k
Řešením by byl německý model - připomínky je možné dávat jen jednou, na začátku řízení a po jejich vypořádání se k novým už nepřihlíží a to ani u soudu.
J93i11ř41í 68E76r59b94e36n
Však taky nový stavební zákon to takto chce řešit. Ale zase tu jiní lidé řvou, že ten zákon je betonářsky lobbistický.
R95o71m94a94n 94Š95e86n26k94e96ř50í44k
Tentokrát (asi poprvé v životě) se musím zastat Patrika a DZ. Oni v tomto v podstatě nejedou, většinou mají tak 3-5 připomínek, z toho cca 2 jsou v pořádku a úřady jim vyhoví. Co ale předvádí totální pomatený aktivista Mach z egerie, který přemluvil i 3 dlaší spolky, aby se staly představiteli neuvěřitelné hlouposti a sobeckosti, to je neuvěřitelné. Holešov vydal nedávno změnu územního rozodnutí na D49 (změna projektu připojení konce dálnice na stávající silnici a jedné křižovatky). Několik měsíců se useli vypořádávat s opakovanými desitkami připomínek Egerie (p. Macha), všechno zamítnuto, tisíce hodin práce a právnických služeb v pr... Teď vydali stavební povolení na drobnější úpravy souvisejících vodních staveb - opět desítky nesmyslných připomínek, vše zamítnuté, případně i nad rámec legislativy dodáno navíc. A opět příšlo odvolání s desítkami připomínek. Na každé kácení vyschlého stromku chodí desitky připomínek, odvolání, na každý krok v tom složitém procesu odvolání, soudy... prozatím vše prohrál, ale ty roky zdržení, miliony za lidskou práci, to nikdo už nevrátí... Kdo si chce počíst... např zmíněná změna UR ze stránky úřadu v Holešově https://www.holesov.cz/webfiles/strategicke-dokumenty/59770193.pdf a nebo to odvolání na vodní stavby... https://www.holesov.cz/webfiles/strategicke-dokumenty/783162102.pdf Stavební úřad prostě dostane papíry a pokud jsou OK, stavbu povolí. P. Mach chce po ůřadu, aby třeba ve stavebním řízení filozofovali a vraceli se k záměru projektu, atd... prostě egoisticky blazen
J41a36r62d88a 40P53r74o98c53h74á49z32k64a
Dekuji za vysvetleni. Paradoxne tyto radoby ekologicke spolky jako Egerie a pan Mach delaji vsem ekologum takove negativni PR, ze se to obraci proti ochrane prirody nebo samotnym ekologum a muze v budoucnu nastat to, ze nedojde ke zvyseni ochrany prirody ale cokoliv dobre mysleno bude zavrhovano jen proto, ze je to od ekologu.
A19n24t64o36n11í14n 59Z83e59l75i34n72k20a
Jako vrchol arogance státního úředníka považuji prohlášení, že Zlín žádný jiný obchvat než dálniční nedostane. Zvlášť zarážející je okolnost, že situaci ve Zlíně zná a právě on odpovídá za stejnou kvalitu dopravní obslužnosti Zlína, který bude mít do údolí se stejně situovaným Vsetínem zpoždění 70 let.
Také by měl nahlédnout do Generelu dopravy města Zlína na variantu "C", kterou vypracoval tým ostravských odborníků, kterým se podařilo vyřešit dopravu Ostravy. Viz Dopravní fórum 2019 a ministerskou zrávu.
V27í90t 51B29r47z52o66b24o62h73a77t79ý
Upřímně, za to co si Zlín po rozdělení federace proloboval s D1 a R49 (D49) - dobře mu tak!
J45a15n 30S37l52o96v55í71k
Jako by nestačilo, že si ekopomatenci vynutili, aby příhraniční část dálnice byla jen dvoupruhová místo klasických čtyř dálničních pruhů.
A85n72t60o67n94í46n 84Z82e80l59i38n25k30a
Zlín má podle platného Generelu dopravy 8% tranzitní dopravy. JEDINĚ Z TĚCHTO 8% MŮŽE ODPADNOUT NĚJAKÝ TRANZIT, COŽ JE ZE 42 TISÍC PRŮJEZDŮ MĚSTEM CCA 3%!!!!!!! D49 bude pro Zlín pouze tranzitní obchvat z hlediska dálkového a mezinárodního tranzitu! Víc nic nedokáže.
Vlastně dokáže stáhnout dopravu z východu objetím 30 zlínských semaforů a zahlušením již tak ucpaného východu Zlína. Proto všechna občanská sdružení při odsouhlasování generelu dopravy města Zlína požadovala první etapu prodloužit až do Lípy!
Ptám se: není důležitější přeložka 1/49 ze středu města Zlína? Neudělá lví službu od Lípy po Kvítkovice? Nebude to provozně výhodnější pro 100 000 obyvatel od Otrokovic až po Vizovice? Na 100 % bude, zejména pro ucpaný Zlín.
D49 Hulín - Slovensko má čas. Ten se naplní po vzniku dálničního uzlu Pozděchov se státem preferovanou 1/57, potažmo 1/35 a E442.
M49i86l55a64n 97H38e55r16m78a78n
Začátek titulku zněl nádherně. .. Já myslel. že aktivisti sází stromky.
P41e80t23r 48K63n25ě77b47o78r28t
Kolik z těch aktivistů nikdy ale opravdu nikdy nejelo po dálnici.
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
POHLED: Formát, co postrádá smysl. Má vůbec cenu sledovat hokejovou baráž?
Premium Z triumfu v první hokejové lize se ani nestihl radovat. Místo oslav musel věnovat pozornost...
Velké zklamání sadařů. Mráz poničil květy i plody ovocných stromů
Noční mrazíky v posledních dnech na mnoha místech nemilosrdně poničily ovocné stromy ve Zlínském...
Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí
Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...
Přemnožené nutrie ve Zlíně děsí místní lidi, jedna stáhla pod vodu psa
Vypadají jako neškodná roztomilá zvířata, lidem žijícím v Bartošově čtvrti ve Zlíně však působí...
Místo plánované nemocnice může v Malenovicích vyrůst nová čtvrť či sportoviště
Zlínský kraj má plány, jak využít pozemky ve zlínské části Malenovice, kde chtělo minulé vedení...