Diskuze
Město má velký potenciál, který ale zůstává nevyužitý, říká lídr Zlín 21
Děkujeme za pochopení.
A13n56t96o45n22í86n 61Z56e88l43i84n78k26a
Jak to, že všechny předvolební letáky blekotají ve věci dopravy Zlína maximálně o příměstských parkovištích. obchvatu Zálešné, Podvesné a Věžových domů, D49, přivaděči Fryšták a Prštenské příčce /superviaduktu přes celé údolí od bývalého Svazarmu až za Dřevnici/ za Pravobřežku. Tato, přece ztroskotala již před 10 lety zamítnutím návrhu ministerstvem dopravy. Toto řešení protlačoval magistrát ještě 10 let. Bylo to sice řešení dopravy baťovských architektů, ale za situace, kdy Zlín končil Cigánovem.
D49 dává TRVALE k ledu ministerstvo dopravy a upřednostňuje JZ obchvat Valmezu Semetín, Vsetín a Střelnou, protože se do této stopy postupně transformuje E442 alias 1/35. Až toto všechno bude, nastane nutnost propojení D49 Valašská Polanka - Hulín.
Vidět v D49 obchvat Zlína je samozřejmě nesmysl také z toho důvodu, že odstraní ze současného Zlína ze stávajícího 8% tranzitu cca 3%.
A proč odkaz na nový Generel dopravy? Protože je tam dosud jediné možné řešení dopravy Zlína jako varianta "C", kterou tam propašoval zpracovatel, protože bych byl první, který by žádal vrácení honoráře. Vybudovat tunel pod 1/49 ve středu města bez obchvatu je neřešitelné. Stejně tak tunel pod Jižňáky z Čepkova po Burešov podélně se svahem.
Varianta "C" má jediný problém na který jsem na zasedání zastupitelstva mnohokrát upozorňoval. Oprava Baťova památníku ztíží, nebo znemožní vybudování přivaděče Zlín střed. Od zahájení opravy se k tomuto problému nevyjadřuji, musí ho vyřešit odborníci. Nejspíš bude muset dopravní pruh za mostem Gahury klesnout do podzemí a vystoupat za památníkem až na úrovni lyžařského svahu. Pro mne bylo vždycky důležitější odstranění 70% dopravního zatížení města, než pařeniště s kašírovaným letadlem. Podle mne byl za této situace památník zbytná investice oproti nezbytné investici přivaděče Zlín střed právě v tomto dopravním srdci města.
Tak jako se mnoho lidí snaží o nastartování výstavby D49, ještě více lidí by se mělo snažit o naplánování a výstavbu varianty C.
A97n41t70o64n55í74n 28Z27e92l39i18n54k88a
Pokračování.
Zlín se bez přeložky státní silnice 1/49 ze středu města neobejde ani v současnosti. V budoucnosti po zprovoznění D49 stoupne tranzit městem minimálně desetinásobně. Neplánovat variantu C ev. ještě něco NOVÉHO a progresivnějšiho je naprosté šílenství.
A proč? Protože z Lípy do Otrokovic /a celou Jižní Moravu/ je to 14 km a tamtéž přes Hulín 44 km.
Tato skutečnost je sama o sobě schopna pohřbít životní prostředí Zlína.
Je také potřeba připomenout mnohaleté úsilí kraje o dopravní tepnu Paříž - Kyjev. Stejně tak podle vyjádření ředitele silnic a dálnic je D49 součástí mezinárodní trasy TEN-T.
A69n34t34o79n91í98n 31Z56e58l81i79n90k62a
Rána na komoru. Stokrát ano pro tohoto tahouna!! A zatím jenom otevřel ústa. O novém generelu dopravy řešící dopravu pro Otrokovicko - Zlínskou aglomeraci ví celé město ale vytáhl s ní do zápasu jenom on.
K62a21r84e50l 35C46h83r40a68s85t79i62n95a
Souhlas! Správa obce zdaleka není jen úřednické vysedávání v křesle a výběr daní, ale především inspirování občanů a návrhy idejí, které zvednou komunitu a shánění prostředků, jak záměr zrealizovat. Je to manažerská práce, která dokáže manažovat zdroje i potenciál všeho druhu, ať už jsou to finance, lidské a materiální zdroje, prosperita či rozvoj. Manažer bez vize, filozofie, kam chce komunitu dostat, bez dřiny a organizačních vlastností, je jen figurka do počtu.
K66a49r61e20l 26C88h89r33a27s37t31i18n50a
"Zlín má velký potenciál, který bohužel zůstává nevyužitý." Právě to říkám už roky, ale namísto vzestupu se stále plácáme ve slabším průměru. Prostě chybí ta baťovská agilnost a činorodost. Když myslím na tyto vlastnosti, představím si Tomáše Baťu st., který uštval koně, aby stihl vlak do Vídně, protože mu šlo o důležité jednání a zakázku. S dnešním stylem lážo plážo díru do světa neuděláme!
V84í57t 69M48a58c89h
S tim odhodlanim, ktere na Vancurovi vidim na Vive i na festivalu, je to zrejme muj favorit.
J73a92n 22A17d42l51e14r
Souhlas, otázka je, zda výkonný team lidí s dobrou historií, co Vančura představil na kandidátce, bude míti čas na obecné městské záležitosti - ono i prosté zasedání zastupitelstva trvá dosti dlouho, o důkladném studiu podkladů nehovoře.
Každá z představených osobností je dosti vytížená a řešit např. problém výstaby plotu někde na periferii? Nejsou vše jen velké záměry, ta drobná nezáživná práce zabere 80 % času.
Přesto jim fandím a asi jim to hodím.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlínští hokejisté rozdrtili Litoměřice, semifinálovou sérii srovnala i Jihlava
Zlínští hokejisté vyhráli ve druhém semifinálovém utkání první ligy v Litoměřicích drtivě 8:1 a...
Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas
Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...
Připadá mi, že jsem v sále nejstarší, říká kapelník kultovní Mňágy a Žďorp Fiala
Premium Před pár dny oslavil šedesátiny, plánuje se „dohrabat“ k dalším kulatinám a mezitím si dělá radost...
Vydří trojčata dovádějí v tropické hale zoo, úspěšný odchov se podařil potřetí
Zlínská zoo představila vydří mláďata narozená koncem letošního ledna. Návštěvníci už je mohou...
Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích
Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...
KEY ACCOUNT MANAŽER V AUTOMOTIVE
Advantage Consulting, s.r.o.
Zlínský kraj
nabízený plat:
65 000 - 75 000 Kč