náhledy
Vůbec první letoun řady L 410 vzlétl do oblak 16. dubna 1969.
Autor: archiv Alberta Orlity
Prototyp letadla L 410 byl určený pro sedmnáct pasažérů, dělníci vyrobili dohromady čtyři kusy.
Autor: archiv Alberta Orlity
V roce 1972 vývojáři v tehdejším Letu dokončili typ L 410 A. Vyrobeno jich bylo celkem 28.
Autor: archiv Alberta Orlity
Sedmnáctimístný letoun s označením L 410 M vyráběla továrna od roku 1973 a do světa jich nakonec poslala 110.
Autor: archiv Alberta Orlity
Tento letoun vyrobený v roce 1974 si koupil zákazník z Maďarska. Šlo o jediný exemplář typu L 410 AF, který sloužil pro leteckou fotgrammetrii, tedy snímkování terénu jako podklad pro tvoření map.
Autor: archiv Alberta Orlity
Zatím největší podíl na prodeji těchto letounů měl typ L 410 UVP. Poprvé vzlétl už v roce 1976 a firma jich prodala 515 kusů.
Autor: archiv Alberta Orlity
Na mapě jsou vyznačeny státy, v nichž podle informací firmy Aircraft Industries na konci roku 2013 aktivně létaly modely L 410. V přehledu jsou uvedeny počty letadel.
Autor: infografika MF DNES
Technický ředitel firmy Aircraft Industries Karel Minařík před letadlem L 410.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Motor GE H80 umístěný pod křídlem nového letadla L 410, které vyrábí společnost Aicraft Industries v Kunovicích na Uherskohradišťsku.
Autor: Roman Všetečka, Technet.cz
Firma Aircraft Industries plánuje rozšířit výrobu. Shání kvalifikované frézaře, klempíře, soustružníky i letecké mechaniky.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Firma Aircraft Industries plánuje rozšířit výrobu. Shání kvalifikované frézaře, klempíře, soustružníky i letecké mechaniky.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Nové motory a vrtule v letounu L 410.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Modernizovaný letoun L 410 z Kunovic je rychlejší, lehčí, výkonnější a zvládne i extremní teploty.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Modernizovaný letoun L 410 z Kunovic je rychlejší, lehčí, výkonnější a zvládne i extremní teploty.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Modernizované letouny L 410 z kunovické firmy Aircraft Industries.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Technický ředitel Aircraft Industries Karel Minařík před letadlem L 410.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Letoun Evektor EV-55 Outback při prvním zkušebním letu
Autor: Evektor
Letoun Evektor EV-55 Outback
Autor: Evektor
Letoun Evektor EV-55 Outback v osobním provedení
Autor: Evektor
Výroba letounu EV-55 Outback
Autor: Evektor
Letoun Evektor EV-55 Outback v nákladním provedení
Autor: Evektor
Výroba letounu EV-55 Outback
Autor: Evektor
Letoun Evektor EV-55 Outback
Autor: Evektor
Letoun EV-55 Outback při prvním testovacím letu
Autor: Evektor
Letoun EV-55 Outback při prvním testovacím letu
Autor: Evektor
Letoun EV-55 Outback
Autor: Evektor
Výroba letounu EV-55 Outback
Autor: Evektor