Nechyběla tam ani světoznámá architektka a zlínská rodačka Eva Jiřičná, která budovu navrhla. "Z akustiky jsem měla velký strach, ale fungovala výborně," oddechla si.
Z výkonu mexického tenoristy, kterého označila za nového Pavarottiho, byla unešená.
Jak se Eva Jiřičná ke stavbě Kongresového centra dostala, se dočtete v pondělním vydání MF DNES.
"Zpíval na dvě stě procent a měl obrovský úspěch, přidával snad čtyři písně. Celý sál mu tleskal vestoje a já jsem byla velice dojatá," popisovala Jiřičná.
Rozruch kolem stavby, která se ve Zlíně stala předvolebním tématem číslo jedna, pomalu utichá.
"Mě mnohem víc než fakt, že jsem to dělala já, potěší, když se tam lidé cítí dobře. Nepotřebuju žádné pomníky. Budu spokojená s tím, když to bude sloužit svému účelu, protože mé jméno není v dějinách a historii Zlína vůbec důležité," říká architektka.