náhledy
Silnáčáři se dlouho snažili prosadit variantu, při níž by R55 překonala současnou silnici první třídy a železnici nadjezdem (na snímku), to ale vyvolalo u místních lidí velký odpor. Vizualizace je z roku 2004.
Starší návrhy řešení situace u Spytihněvi. Vizualizace je z roku 2004.
Starší návrhy řešení situace u Spytihněvi. Vizualizace je z roku 2004.
Starší návrhy řešení situace u Spytihněvi. Vizualizace je z roku 2004.
Starší návrhy řešení situace u Spytihněvi.
Starší návrhy řešení situace u Spytihněvi. Vizualizace je z roku 2004.
Současná silnice první třídy nadále povede těsně kolem vlakového nádraží v Napajedlích. Až za následnou protihlukovou stěnou vznikne R55. Vizualizace je z roku 2007.
Na kraji Napajedel by měla silnici R55 oddělovat od řeky Moravy protihluková stěna. Vizualizace je z roku 2007.
Při stavbě rychlostní silnice je v plánu také drobné přesunutí autobusového nádraží v Napajedlích. Vizualizace je z roku 2007.
Podobně by mohlo vypadat před areálem Fatry Napajedla napojení silnice první třídy a cesty do obce Žlutava. Vizualizace je z roku 2007.
Na současné silnici I/55 z Otrokovic na Staré Město vznikne před areálem Fatry Napajedla kruhový objezd. Vizualizace je z roku 2007.
V Napajedlích má R55 kopírovat současnou silnici první třídy. Vizualizace je z roku 2007.
Centrum Napajedel bude od rychlostní silnice dělit řeka Morava. Vizualizace je z roku 2007.
Díky tomu, že před areálem Fatry Napajedla povede R55 nad současnou silnicí první třídy, zůstane zachovaná i současná přípojka přes most do města. Vizualizace je z roku 2007.
Trasa plánované rychlostní silnice R55 z Otrokovic k Břeclavi.
Autor: iDNES.cz
I když z centra Otrokovic už radnice dokázala vytlačit nákladní auta, přesto je ve městě dál hustý provoz. Dokončení obchvatu situaci zklidní.
Autor: MAFRA
Plánované dokončení obchvatu Otrokovic.
Autor: MAFRA