Diskuze
Silničáři plánují dálnici kolem Zlína, lidé z Kostelce požadují tunel
Děkujeme za pochopení.
P62a17u75l 44J96a81r44o32s
Nikdy jsem neslysel,jako Zlinak,ze se Kostelec deli na Kostelec maly a Kostelec velky...Vite o tom nekdo? Ja znam jen Kostelec.
M19i38r61o69s40l51a11v 17T34i58š63e76r
Tento článek považuji za čistokrevnou provokaci ze strany ŘSD. Poté, co ani v roce 2017 téměř jistě nezačnou s dostavbou úseku D49, jehož stavba byla zahájena v roce 2008, mají tu drzost vydat TZ, že by chtěli v roce 2021 začít stavět úsek další.
A58n31t41o14n69í68n 62Z75e78l20i96n46k81a
Smysl tohoto článku je ten, že má uklidnit emoce z doby odsouhlasování Územního plánu města Zlína. Všechny tehdy vzniklé občanské sdružení se shodly na tom, že 1. etapa výstavby D49 musí končit až v Lípě. Důvodem bylo a je zabránění zotročení východního Zlína dopravou. Průjezd bez 30 semaforů bezpochyby naindukuje další objem dopravy, která bez části dálnice D49 Fryšták - Lípa zničí východní Zlín.
Článek tedy MÁ alespoň doložit, že se s výstavbou úseku Fryšták - Lípa vůbec počítá!!!!
A50n91t30o61n78í53n 51Z64e63l53i26n58k11a
V komentáři vizualizace se mluví o obchvatu a odvedení tranzitu Zlína. Stačí se ovšem podívat do nového Generelu dopravy města Zlína. Podle tohoto dokumentu je jasné, že tranzit městem tvoří 8% a cílová se zdrojovou dopravou vyžadující obchvat 62%. Takže jinými slovy: D49 odlehčí centru Zlína zanedbatelnými 3% tranzitu a také jenom částečně cílové a zdrojové dopravě POUZE východního Zlína. Aglomerace Zlína ale nutně potřebuje přeložku státní sinice 1/49, který by zároveň tvořil obchvat města se schopností odvést 70% dopravního zatížení. /8%+62%/. Tyto předpoklady má pouze varianta C Generelu dopravy města Zlína.
D 49 s přivaděčem Fryšták měla být řešením pro Zlín v době, ve které nebyla dálnice v Otrokovicích.
D 49 bude pro Zlín důležitá v době dokončení dálničního napojení, na kterém se pracuje, to je 1/35 a E442 Valmez nikoliv přes Rožnov, Bumbálku a Makov, ale přes Semetín, Vsetín, Valašskou Polanku, Střelnou a slovenský Púchov. /s nepatrným stoupáním ve Střelné/ Čili v horizontu cca 50 let.
Naproti tomu obchvat města Zlína měl být právě před těmito 50 lety po vzoru Vsetína k dispozici!!
A65n95t87o96n77í72n 69Z37e48l16i45n59k35a
A proč že je a bude přeložka státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína tak důležitý? Protože navždy bude pro cestující na jižní Moravu vzdálenost Lípa - Otrokovice 14 km a Lípa - Hulín - Otrokovice 44 km.
V85l64a55s36t26a 95H27l41i81s33n23i23k57o63v66s84k79á
2020 -21 pane Chudárku? Zlaté oči. Jak znám stavby silnic na Zlínsku, vidím to minimálně o 10 let později. Mach se ještě neozval?
M31i74l63a35n 22V54o16l70e36k
"Tunel je ekonomicky náročné řešení, a proto nereálné" Ale houby, tunely děláte rádi, jen to chce dobrý 'odpad' a jeho blízké odbytiště (ideálně tunel v Českém krasu)
L58i25b86o24r 97K61r34a62j43č12a
Horší bude jak tam někdo najde křečka a je po ftákách :-D
J21a91n 96M30a84c14k
Naplanovat dalnici vedouci kolem ZOO Lesna muze jen clovek co to nema v hlave v poradku.
K52a20r31e42l 49C51h29r77a91s92t57i31n20a
Kostelecké chápu a snažil bych se s nimi o schůdnou dohodu. Dálnice bude sloužit mnoho let a kdoví, k čemu může dojít. Co však nechápu, je ekoteroristický kapric. Museli jsme čertu nějak citelně ublížit, že nás trestá ekoteroristickými šílenci. Mezi lidmi i centrálními úřady se zvedá odpor vůči spolkům ekoteroristických bláznů, kteří umanutě torpédují jakékoliv konstruktivní řešení. Díky nim jsme si zohavili krajinu solárními panely, větrníky či zasmradili prostředí výrobnami energie z bioodpadu a co horšího - silniční doprava je dál tažena přes obce, což činí ovzduší nedýchatelným.
J89a19n 58A84d27l89e25r
Visualisace mají na ŘSD pěkné, jen co je pravda. Skutky trochu pokulhávají.
J43a89k54u20b 63F71e69i82f20a39r
Tak tunel to bude rozhodně Ale na státní kasu
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Prezidenta Pavla na Valašsku vítali slivovicí, vyzkoušel si ohýbání dřeva
Prezident Petr Pavel je na dvoudenní návštěvě ve Zlínském kraji. Postupně navštíví čtyři okresy,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kdo vyzve Spartu o trofej? Semifinále poháru oživuje vzpomínky na památné triumfy
Jeden krok chybí Plzni, aby se v samostatné historii počtvrté dostala mezi poslední dva týmy...
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Na Zlínsku chybí kamení pro dálnice. Silničáři ho dovážejí až ze Slovenska
Když během loňského roku pokračovala výstavba dálnic D49 z Hulína do Fryštáku a D55 z Babic do...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...