Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V21l53a17s45t23a 63H51l61i80s62n89i66k52o52v97s34k38á 9289823770

Hybridy do Příluku jezdí už dnes, ještě kdyby dělal jízdní řády člověk, který občas trolejbusem jede. Při cestě z Příluku je problém přestoupit na trolejbus na Lesní čtvrť. Na zastávce Slovenská třináctka odjíždí 2 minuty před jedenáctkou od Příluku. Další jede většinou za 20 minut, takže lidé, kteří vyzvedávají děti ve škole na Slovenské, chodí raději pěšky. A mimochodem, minulou sobotu jsem chtěla na Lesní čtvrť kolem 10hod a 13 jede také jedna za hodinu. Už se nedivím, že lidé raději jedou autem.

+6/−1
doporučit
1.8.2017 15:40

J51a98r95d13a 76P73r39o87c39h97á54z14k94a 5893593550489

Jen bych opravil autora clanku o intervalech stavajici linky c. 4. Linka 4 ma ve spickach interval 15minut, interval 20 minut v ostatnich casech, vcetne sobot a nedeli. V casech od 20h je na ctverce interval pul hodiny. Jinak ted na vrsavu,kaufland jedou ve spicku do hodiny 4 ctverky a tri autobusy 34/35/36, dohromady sedm spoju do hodiny. Ted to budou podle autora pouze 4 spoje. Tomu se rika manipulace s fakty.

+2/0
doporučit
1.8.2017 19:21

A58n47t79o86n58í29n 31Z40e72l36i94n40k57a 5804868255910

Něco mně napovídá, že by se měl řešit dopravní skelet města Zlína, protože je vyčerpaný. Rekonstrukce Lesního hřbitova za dotace EU a dopravní prostředky, které se změní časem v železný šrot by mohly počkat.

+2/0
doporučit
1.8.2017 16:37

R36a22d57e14k 68R48a34i62d32a 5817172859

Nebylo by lepší tam natáhnou dráty, než kupovat hybridy s omezenou životností?

+1/0
doporučit
2.8.2017 10:32

P70e61t92r 51S84t79a79n12ě90k 3929784731712

Proč se tady pořád investují stamiliony do trolejbusů, kterými jedou 3 důchodci. Je třeba se zamyslet nad koncepcí, ne bezhlavě utrácet dotace. Zlín má nejmodernější vozový park v ČR, problém bude jinde....

+1/−1
doporučit
2.8.2017 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.