Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

N90i12k52o75l37a29j 90M63a53l28í34k 5924343740801

Dopravní peklo? Tak se prostě opravuje, jak to chcete jinak udělat?

Nešlo by tu zprávu podat trochu pozitivně - ve Zlíně se nezahálí a jako každé prázdniny se opravují důležité cesty (které na první pohled třeba nejsou ve špatném stavu, ale zdání může klamat)?

A řidičům doporučit vhodné objížďky + MHD, která normálně jezdí :-)

Ve Zlíně se sice aktuálně dějí 3 větší akce, které jsou ale na sobě relativně nezávislé. Naopak si vedení města/kraje/silničáři zaslouží + za to, že přemýšlí, kdy a kde se co bude opravovat. Není to běžné ve všech městech a někde si několik akcí hned u sebe rozjede město/kraj/stát a teprve je to dopravní kolaps.

Vypadá to jako bulvár - neopravuje se - je to špatně, cesty jsou rozbité, opravuje se - je to špatně, nedá se tudy projet.

+9/−1
doporučit
26.7.2017 22:31

J90o62s61e61f 54M96i12c58h13a73l45č38í62k 1988869345479

Ještě by to chtělo opravit Vodní, ta už má taky dost. Tak snad příští rok...

+5/0
doporučit
26.7.2017 23:36
Foto

V45í10t 10M75a47c18h 4528398103790

Mě spíš zarazilo, že se na dvou nejvytíženějších křižovatkách vyply semafory a nikdo tu dopravu neřídil.

To byla divočina!

+1/0
doporučit
27.7.2017 16:01

A36n13t11o46n34í91n 31Z68e93l28i84n14k24a 5394568545720

To všechno je procházka růžovým sadem. Skutečné problémy nastanou až při budování tunelu pod 4 proudou třídou T. Bati podle preferované varianty nového Generelu dopravy města Zlína. Předně to bude zrušení veškerých inženýrských sítí pod 1 km dlouhým úsekem budoucího tunelu a vybudování nových po obou stranách výkopu. Dále pak zaražení 2 km cca 10 m vysokých larzenů. Nakonec pak odbagrování zeminy bránící výstavbě při budování tunelu seshora.

+1/0
doporučit
26.7.2017 20:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.