Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P32e87t53r 42B56á15č53a 8805886375785

„Je zřejmé, že to je správná cesta,“ uvedl starosta Kroměříže Jaroslav Němec.

;-D

Povime si za par let.

0/−1
doporučit
24.7.2017 18:46

R62o40m72a41n 47P93o81l92á93č46e21k 5136219525

Tak vyměnit 10 busů vs. stovky v Brně a Zlínu je brnkačka...

Možná by stálo uvést jak vypadal vozový park...Pokud mění třeba 5 let staré busy, tak je to ekologie na ruby ;-DRv

0/0
doporučit
24.7.2017 10:45

J32i48ř71í 98S46t45r73a75k12a 9648566142868

Průměrný věk autobusů v Kroměříži je 9 let. Je to uvedeno v článku.

0/0
doporučit
24.7.2017 16:27
Foto

R42o91m26a37n 28K59o83z27e32l 4457686583294

Ty autobusy nejdou po 5 letech do šrotu, jak to bylo za minulého režimu, vyrábějí se na mnohem delší životnost, jsou prodány jinde a obvykle se dožívají 20 let.

0/0
doporučit
24.7.2017 18:49

M50i41r31o25s29l76a11v 19T18i42š53e43r 4539629124592

Co je to za nesmysl? Za minulého režimu rozhodně busy nešly do šrotu po 5 letech.

0/0
doporučit
25.7.2017 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.