- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stávající přechod brzdí výpadovku Březnickou a letenskou hlavní tepnu. Kdyby byl o 10 m výš brzdil by jenom Březnickou, která má mimo špičky slušné proluky dopravy pro přecházení, takže by se nejspíš přestala ucpávat. Pro studenty by to bylo jenom o málo složitější, a navíc by se spíš tlačili přes cca 100 m vzdálený semafor u hlavní cesty. Něco nepatrných úprav na Mostní ulici a je vymalováno.
Tak zaklady vystavet naprosto zbytecny cyklostezky a jeste tam narvat zastavky MHD.
A posunuti o par metru vys to jiste vsechno vyresi
a jeste bych tam pridal jeden rad kdyby nahodou, tech je ve meste malo
Cyklostezek jen houst. Cim vic bu de cyklostezek, tim vic bude cyklistu a tim vic budou mit ridici mista na ceste ;)
A co kruhák, ten by tam situaci usnadnil hodně.
Kruhak by to ucpal ze vsech smeru diky spodni krizovatce.
Na této křižovatce dělají těžkou situaci z 90% chodci. Přes parkoviště pod Velkým kinem se chodí po přeponě. Pro všechny chodce z podchodu je ovšem téměř šumafuk přecházet na Letnou ve směru cyklostezky po odvěsnách.
Vzhledem k tomu, jak tam chodci s automobiy, těžkými náklaďáky a trolejbusy zápasí a jak je to nebezpečné, chce se mně říct, že by stálo za úvahu přechod vymazat.
Tim byste absolutne uprednostnil automobilovou dopravu pred nemotorovou. Trendy jsou pritom zcela opacne.
Jeden obrázek udělá víc než tisíc slov! Když už se redakce rozhodne zveřejnit plánovanou rekonstrukci tohoto důležitého městského dopravního uzlu, mělo by obsažnější vypovídací hodnotu grafické znázornění. Druhou poznámku mám k ekoteroristům: je známo, že jsou schopni čehokoliv, dejme si tedy pozor, aby o tento zásah neusilovali ještě naši nástupci ve 22. století!
A vyřešila už ctěná radnice, kde po této slavné a naprostě zbytečné rekonstrukci budou ve zlíně parkovat autobusy jejichž jediné parkoviště ve Zlíně tímto zanikne? Samozřejmě, že ne.
Nebylo by jednodušší vypudit z města 8% tranzitu a 68% vnější dopravy "Přeložkou státní komunikace 1/49 a obchvatem města Zlína". To vše na náklady státní kasy? V souladu s variantou C nového Generelu dopravy města Zlína. Kapacita dopravního skeletu města je vyčerpaná a meziroční nárust činí 1,8% Žádnou horší kombinaci si nelze ani vymyslet......
Pak přestane město Zlín zaostávat v řešení dopravy a bude jedním skokem od Baťů ve 3. tisíciletí.