Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A97n72t96o14n51í55n 65Z32e32l98i91n68k89a 5484298115690

Nebylo by jednodušší vypudit z města 8% tranzitu a 68% vnější dopravy "Přeložkou státní komunikace 1/49 a obchvatem města Zlína". To vše na náklady státní kasy? V souladu s variantou C nového Generelu dopravy města Zlína. Kapacita dopravního skeletu města je vyčerpaná a meziroční nárust činí 1,8% Žádnou horší kombinaci si nelze ani vymyslet......

Pak přestane město Zlín zaostávat v řešení dopravy a bude jedním skokem od Baťů ve 3. tisíciletí.

+2/0
doporučit
4.7.2017 11:23

K98a61r23e32l 44C35h14r97a15s12t97i75n51a 4503854470695

Jeden obrázek udělá víc než tisíc slov! Když už se redakce rozhodne zveřejnit plánovanou rekonstrukci tohoto důležitého městského dopravního uzlu, mělo by obsažnější vypovídací hodnotu grafické znázornění. Druhou poznámku mám k ekoteroristům: je známo, že jsou schopni čehokoliv, dejme si tedy pozor, aby o tento zásah neusilovali ještě naši nástupci ve 22. století!

+1/0
doporučit
4.7.2017 12:27

J49a23r30o40m81í63r 48Š10e65b13e91l32a 5112172878639

A vyřešila už ctěná radnice, kde po této slavné a naprostě zbytečné rekonstrukci budou ve zlíně parkovat autobusy jejichž jediné parkoviště ve Zlíně tímto zanikne? Samozřejmě, že ne.

+1/−2
doporučit
4.7.2017 11:45

T95o55m 18P95á38l63e47k 1911156459538

A co kruhák, ten by tam situaci usnadnil hodně.

0/−1
doporučit
4.7.2017 14:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.