Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P21e22t79r 97V86e94s30e37l22ý 7764535654458

Zlín se zařadí mezi města s moderním dopravním terminálem evropských kvalit.

Zlín bude vždycky jen odbočka z Otrokovic, vždyť je to slepá kolej co končí ve Vizovicích. Podle toho co slyšel, je to celkem megalomanský projekt na to, kolik vlaků tudy jezdí. Navíc se má zrychlit spojení Zlín Otrokovice, ale zároveň ubude zastávek a tak pokud nechcete na Zlín-Střed a nebo k Tescu tak je stejně lepší volba trolejbus. Kdyby raději dostavěli ten náš půlobchvat Otrokovic.

+6/0
doporučit
27.6.2017 15:56

P91e47t62r 86K60o18t90o61l91a44n 8237747107544

Nez se tohle uskutecni najde se tam krecek a bude vymalovano.

+5/0
doporučit
27.6.2017 16:30

P41a67v82e47l 94K83o71l14a46c45e61k 7491154658699

Zdvoukolejněním trati se docílí větší kapacity a výrazně vyšší rychlosti, protože odpadne křižování. Vzhledem k rychlosti bude ochotni lidé přesednout z aut a nebude nutné budovat další 3 pruhy pro auta za několikanásobek ceny zdvoukolejnění. A to nemluvím o dalších nákladech na parkoviště.

Dále ze silnic zmizí hromadu pomalých souběžně jedoucích autobusů.

Aktuálně jezdí těch vlaků tak málo proto, že se jich na tuto trať více nevleze. A jsou tak pomalé, že v kombinaci s přestupem se z centra Zlína vyplatí jet na kole do Otrokovic.

+4/0
doporučit
27.6.2017 21:16

I85v75o 63S90t21o81j76a28s76p65a32l 2850500216948

"Dva tisíce pozemky" ? Za kolik máte maturitu z čj?

+2/0
doporučit
27.6.2017 13:06

I16v70o 61P30o42k26l51u97d67a 3854954313173

Megalomanský projekt s problematickými pozitivními výsledky. Stačila by elektrifikace současné trati, aby případně mohly rychlíky z Prahy končit ve Zlíně bez nutnosti přepřahat lokomotivu v Otrokovicích.

+2/−1
doporučit
27.6.2017 14:14

P94e33t30r 46B32á65č13a 8905356225175

To tam nestaci ta jedna?

Udelat tri ctyri pruhy pro auta melo by to stokrat vetsi efekt.

+2/−4
doporučit
27.6.2017 14:54

P52e37t79r 23K74r98e93j70z24e43k 7219796

Kvituji hlavně to,že trať by se v kvítkovické křižovatce měla dostat pod zem,ta křižovatka je celý den snad kromě noci totálně zasekaná už teď,kdy přes ni vede jedna kolej ne tak kdyby tam byly dvě.:-)

+1/0
doporučit
29.6.2017 8:10

J28a86n 53F58o22j92t53ů 3951803955684

Pane Libigere, dosud jednokolejná trať se nebude rozšiřovat o další koleje, ale o další (jednu) traťovou kolej.

+1/0
doporučit
27.6.2017 17:22

P69e97t65r 14S87t38a51r11o79s57t53a 6766158450388

Ten "jeden" se určitě mezi dvěma tisíci určitě najde, takže zase nic.

+1/0
doporučit
27.6.2017 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.