Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M72i95r19o38s50l49a83v 94T48i80š15e91r 4839919124662

vidím, že na konstantě "do 3 let" se stále nic nezměnilo ;-)

+4/0
doporučit
23.6.2017 10:37

P57e62t33r 35K41o79t82o16l66a61n 8887737717114

Ty obchody ze jdou dolu kvituju to co se tam schazivalo za existence des a hruza. Jinak nechapu to vycouvavani autobusu. Kdo tohle vymyslel ten asi autobus nikdy neridil.....

+2/0
doporučit
24.6.2017 12:28

P60a23v58l16í11n71a 40N16o70v55o96t43n11á 6209691171473

To bude každý autobus z nástupiště, dle fota couvat než vyjede?

+2/0
doporučit
23.6.2017 17:50

A94n81t42o26n31í69n 58Z70e65l39i57n48k75a 5764818435340

Nový teminál a tržnice se plánují a budou v novotě. Dopravní řešení ucpaného Zlína bude také. Ale v roce 2035. Možná. Jak to, že se ani neplánuje dopravní stavba, která by odstranila ničení životního prostředí celého našeho rodného města?

Ten obrázek s jedním člověkem na nádraží si uchovejte v paměti. Po tomto příspěvku se již nikdy neobjeví.

+1/0
doporučit
23.6.2017 11:30
Foto

M32i97r90o22s60l94a94v 12Z65a89p33l30e19t74a68l 3707795568563

No je to tak nejméně 10let co se MUSELY zbourat puldomky na Podvesné a Zálešné kvůli stavbě obchvatu. Z to rovnice je zřejmé, že pokud se ve Zlíně něco zbourá ze se musí stavět, tak stavba bude nejdříve za 20-25let.

0/−1
doporučit
23.6.2017 16:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.