Diskuze

Zastupitelé vyhodili hejtmanova muže z výboru. Doplatil na blokádu dálnice

Hydrogeologa Zdeňka Vacka zastupitelé odvolali z vedení krajského výboru, nebude už ani jeho členem. Doplatil na vazby s ekologickým spolkem Egeria, který blokuje stavbu dálnice D49 kvůli výskytu chráněného křečka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud nahlédnete na první internetovou stránku města Zlína, dopravu, Generel dopravy města Zlína, vypořádání připomínek, ŘSD se dalo slyšet: "Odvedení tranzitní dopravy města Zlína je řešeno připravovanou dálnicí D49 Hulín Fryšták". Je to vůbec pravda, když právě podle přesných čísel generelu dopravy tranzit tvoří 8%, vnější zdrojová a cílová doprava 62% a vnitřní doprava 30%? Z toho vyplývá, že D49 Hulín - Fryšták odvede cca 3% tranzitu a to je téměř nic.

Krajské a univerzitní město Zlín potřebuje obchvat k odstranění 70% dopravního zatížení a ne neustálé laškování s D 49!

Je vůbec reálné ze středu města jezdit na Brno a Prahu přes Morysáky, Věžové domy, Obeciny, garáže MHD, Krajskou nemocnici, obchvat Podvesné a Zálešné, Kostelec a Fryšták?

Je vůbec reálné přijatelně vyřešit uzel Lidl Obeciny, kde se bude křížit trolejbusová doprava s v budoucnu elektrifikovanou tratí?

Nebylo by výhodnější napřít všechno úsilí do varianty C, která má všechny předpoklady vytvořit "Přeložku státní silnice 1/49 ze STŘEDU MĚSTA A VYTVPOŘIT obchvat města Zlína" podle nejnovějšího Generelu dopravy města Zlína a zanechat těchto žabo - myších sporů?

3 3
možnosti

Tohle nikdy postaveno nebude. To je ještě větší utopie, než D49 až na Sllovensko. Tím, že tady ten odstavec vložíte do každé diskuze, na tom nic nezměníte.

4 0
možnosti

Už jen název toho výboru-pro investice a životní prosředí - mluví za vše. To jsou dva zcela protichůdné zájmy.

1 0
možnosti

To je mýlka idnes.cz i tištěné verze MF Dnes .. ten výbor se přesně jmenuje Výbor pro územní plánování, zemědělství, životníprostředí a rozvoj venkova Zastupitelstva ZK. Jsem jeho členem a obsah témat kterými se zabýváme se mi jeví jako kompatibilní a navzájem více či méně provázané.

1 0
možnosti

Tady lze krásně vidět jak je stát (potažmo, kraje, okrpořádku (jinak přijde pokutička), neustále otravuje s kontrolami kdečeho a když má sám něco připravit, tak není schopen to udělat pořádně, takže kdejaký aktivní "aktivista" je schopen stavby blokovat buchvíjak dlouho a ještě hážou vinu na člověka, který za tuto neschopnost absolutně nemůže.

Zajímavé je, že v Rakousku, kde jsou aktivisté podstatně silnějšesy, obce...) pokrytecký. Na jednu stranu se vyžaduje po občanech, aby měli vše ve 100% í a celkově je velká vůle se podřizovat ekologii stavit dálnice kupodivu bez průtahů jde.

2 0
možnosti

Že Ing. Vacek pomohl odbornými podsudky ochránit prameniště pitné vody pro cca 30 tis. lidí pod tzv. průmyslovou zónou ( záměr tam postavit Mitas atd...) za to byl teď potrestán. Stačila by jedna havárie a holešováci a okolí budou pít vodu z cisteren.Ty průšvihy jsou na denním pořádku. Naopak před soud by měli jít ti, co zónu nad pitnou vodou schválili. Však přece podle nich voda průmyslu nevadí, že? Za pár let ale bude voda strategickou surovinou. Pana Macha neměli po ruce, tak odstřelili alespoň ing. Vacka.

Ing. František Nevřala

Holešov

1 1
možnosti

Neslýchané! Hrstka ničemů si dělá, co chce a stát nastavil pravidla, která proklatcům jdou na ruku. Kdyby Egeria, pan Mach & spol. věděli, jak ráda by je většina občanů Zlínského kraje (a nejen jeho) třískla přes prsty, nejspíš by z úlohy nenáviděného destruktora rychle vycouvala. Být na jejich místě, nebyl bych jist, že mi někdo neupraví buldozerem frizúru.

11 0
možnosti