Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a61r38e75l 93C90h50r75a61s92t18i51n27a 4143604910505

Neslýchané! Hrstka ničemů si dělá, co chce a stát nastavil pravidla, která proklatcům jdou na ruku. Kdyby Egeria, pan Mach & spol. věděli, jak ráda by je většina občanů Zlínského kraje (a nejen jeho) třískla přes prsty, nejspíš by z úlohy nenáviděného destruktora rychle vycouvala. Být na jejich místě, nebyl bych jist, že mi někdo neupraví buldozerem frizúru.

+11/0
doporučit
20.6.2017 12:59

A27n93t14o95n87í35n 85Z19e82l29i77n17k84a 5684278385680

Pokud nahlédnete na první internetovou stránku města Zlína, dopravu, Generel dopravy města Zlína, vypořádání připomínek, ŘSD se dalo slyšet: "Odvedení tranzitní dopravy města Zlína je řešeno připravovanou dálnicí D49 Hulín Fryšták". Je to vůbec pravda, když právě podle přesných čísel generelu dopravy tranzit tvoří 8%, vnější zdrojová a cílová doprava 62% a vnitřní doprava 30%? Z toho vyplývá, že D49 Hulín - Fryšták odvede cca 3% tranzitu a to je téměř nic.

Krajské a univerzitní město Zlín potřebuje obchvat k odstranění 70% dopravního zatížení a ne neustálé laškování s D 49!

Je vůbec reálné ze středu města jezdit na Brno a Prahu přes Morysáky, Věžové domy, Obeciny, garáže MHD, Krajskou nemocnici, obchvat Podvesné a Zálešné, Kostelec a Fryšták?

Je vůbec reálné přijatelně vyřešit uzel Lidl Obeciny, kde se bude křížit trolejbusová doprava s v budoucnu elektrifikovanou tratí?

Nebylo by výhodnější napřít všechno úsilí do varianty C, která má všechny předpoklady vytvořit "Přeložku státní silnice 1/49 ze STŘEDU MĚSTA A VYTVPOŘIT obchvat města Zlína" podle nejnovějšího Generelu dopravy města Zlína a zanechat těchto žabo - myších sporů?

+3/−2
doporučit
20.6.2017 14:03

V64í51t 96B97r94z82o61b92o33h75a54t32ý 7410672613571

Tady lze krásně vidět jak je stát (potažmo, kraje, okrpořádku (jinak přijde pokutička), neustále otravuje s kontrolami kdečeho a když má sám něco připravit, tak není schopen to udělat pořádně, takže kdejaký aktivní "aktivista" je schopen stavby blokovat buchvíjak dlouho a ještě hážou vinu na člověka, který za tuto neschopnost absolutně nemůže.

Zajímavé je, že v Rakousku, kde jsou aktivisté podstatně silnějšesy, obce...) pokrytecký. Na jednu stranu se vyžaduje po občanech, aby měli vše ve 100% í a celkově je velká vůle se podřizovat ekologii stavit dálnice kupodivu bez průtahů jde.

+2/0
doporučit
20.6.2017 13:28

K41a59r90e28l 59P23o36k51o65r20n70ý 9711687750344

Už jen název toho výboru-pro investice a životní prosředí - mluví za vše. To jsou dva zcela protichůdné zájmy.

+1/0
doporučit
20.6.2017 13:47

F89r22a58n49t18i94š51e31k 20N52e13v64ř59a40l86a 3513603260598

Že Ing. Vacek pomohl odbornými podsudky ochránit prameniště pitné vody pro cca 30 tis. lidí pod tzv. průmyslovou zónou ( záměr tam postavit Mitas atd...) za to byl teď potrestán. Stačila by jedna havárie a holešováci a okolí budou pít vodu z cisteren.Ty průšvihy jsou na denním pořádku. Naopak před soud by měli jít ti, co zónu nad pitnou vodou schválili. Však přece podle nich voda průmyslu nevadí, že? Za pár let ale bude voda strategickou surovinou. Pana Macha neměli po ruce, tak odstřelili alespoň ing. Vacka.

Ing. František Nevřala

Holešov

+1/−1
doporučit
20.6.2017 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.