- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novinářský blud:
" ....
a oproti originálu má být jiná pouze v tom, že nebude mít motor a interiér pro pasažéry ...."
Drahá Babišátka, ověřte si skutečnost. Originál, původně vystavený v památníku, byl také "vykuchaný" - ani on neměl motor, nádrže a pod.
Na co to je proboha. Děckám postavte tělocvičny, na gymnastiku, na atletiku, na basketbal a volejbal, na co furt jakési památníky?
Jsem si jistý, že pokud by se baťovská dynastie udržela, měl by Zlín před 50 lety obchvat. A to i za cenu vybourání památníku Tomáše a vybudování přivaděče s průjezdní rychlostí 90 km za hodinu do dopravního srdce města. Viz nový Generel dopravy města Zlína varianta "C".
Pane Antoníne, mám Vás za vzácného přítele, ale tento koncept je nereálný. Je třeba hledat jiné cesty, neboť zlínská dopravní realita je dlouhodobě zcela neúnosná a tranzit městem nejenže zatěžuje prostupnost, ale činí ovzduší nejen nedýchatelným, ale i nebezpečně ohrožujícím zdraví. Jsem někdy zlostí bez sebe, kam městští i krajští konšelé a ekoteroristé nechali stav zajít. Máte ušlechtilou motivaci k řešení, ale návrh na nápravu neuskutečnitelný.